Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alexx schreef:Ik moet trouwens heel eerlijk bekennen dat ik mijn paard vorig jaar niet eens heb laten keuren. Ze was het jaar daarvoor PROK gekeurd en dat vonden we wel mooi.
xxriiannee schreef:Het is best moeilijk, het is een dure grap als jij 5 paarden laat keuren enallemaal afgekeurd worden.
Toen ik mijn pony verkocht wouden ze haar ook laten keuren en gaven zelf aan dat de kosten ook voor hun waren indien zij werd afgekeurd.
). Een koper zal bij mij elk hoestje en struikeltje van de afgelopen jaren horen, maar ik heb geen röntgenogen. Ik kan alleen met de hand op mijn hart verkondigen dat een paard bij mij nooit kreupel is geweest.
. IJzertjes eronder en het was goed. Maar ja, met een klinische keuring op ander terrein zou ze dus eruit gegaan zijn, terwijl ze wel in orde is! Op Bokt heb ik ook wel eens iets engs gehoord van een DA die een paard met de buigproef hartstikke kreupel trok. Ook lekker, sta je daar met je vantevorenwelgoedepaarddienugeencentmeerwaardis.
crossmonster schreef:Dat is ook belangrijk Nathalie,
Idd want wat vind jij van een OCD ?
Of wat bij 2?
Bij 1 OCD zou ik al afhaken, als ik een paard koop houd ik het oog op de toekomst, je weet nooit wanneer je het paard weer weg doet, niets is voor eeuwig.
Joto schreef:xxriiannee schreef:Het is best moeilijk, het is een dure grap als jij 5 paarden laat keuren enallemaal afgekeurd worden.
Toen ik mijn pony verkocht wouden ze haar ook laten keuren en gaven zelf aan dat de kosten ook voor hun waren indien zij werd afgekeurd.
Ja dat is waar, maar stel dat de eigenaar 5 paarden te koop heeft, blijft het een dure grap.
Snap je wat ik bedoel? Alles heeft 2 kanten en dit ook.

__Nathalie__ schreef:als kopende partij er geen problemen mee heeft maakt het niks uit. Maar ik denk dat 9 van de 10 kopers die willen keuren (op foto;s a 500 euro) en bij afkeuring ook zelf moeten betalen deze kopers door gaan naar een volgend paard!

__Nathalie__ schreef:Zou je werkelijk 500/600 euro uit geven aan een paard om te laten keuren en als die afgekeurd word dat zelf betalen en dan verder zoeken?
) want alles waarbij ik zelf ook maar twijfel, dan kijk ik al verder.