waar op letten bij het aanschaffen van een jaarling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:48

ja ik heb besloten dat ik graag een 2jarige, of een onbeleerde 3jarige wil hebben.

Ik ben ondertussen ook op zoek naar een land met leeftijdsgenootjes voor de eventuele 2jarige, een landje heb ik al maar er staan alleen oudere paarden en ze gaan maar 1 dagdeel het land op, met afgezette stukken.
Dus iemand die een land weet met leeftijdsgenootjes omg. pijnacker hoor ik het graag.

Als ik een 2 of 3jarige aanschaf, dan is het wel aan te raden om zowel klinisch als rontrologisch te laten keuren begrijp ik ?

Anoniem

Re: waar op letten bij het aanschaffen van een jaarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:55

OC/OCD kan zich ook pas later openbaren, foto's op jonge leeftijd zijn nooit een garantie dat je een paard koopt wat er vrij van is.
Zowiezo wel even klinisch keuren en als het even kan ook even info inwinnen over de moeder van het paard natuurlijk.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:48

:S nou dan zou het de eerste zijn die ik tegenkom die oc of ocd krijgt op latere leeftijd.....

en btw, zou je het paard laten keuren heb je daar altijd een garantie van dat hij op DAT moment goed was!