) Een paar keer 'los' eromheen, en dan wat over is van het netje strak om de knot heen draaien. Elastiekje eromheen, en het kralennetje en je bent klaar
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Een paar keer 'los' eromheen, en dan wat over is van het netje strak om de knot heen draaien. Elastiekje eromheen, en het kralennetje en je bent klaar
MeAndManuel schreef:Heee Iedereen.!
Ik heb net een nieuw haarnetje..
Maar ik vraag me af hoe dat ding eingelijk blijft zitten..
Ik ga morgen zo'n haardonut halen omdat ik veel te weinig haar heb voor zo'n haarnetje..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat netje zomaar blijft zitten....
Iemand die hier ervaring mee heeft..
Ik hoor het wel..
Zo'n netje heb ik >>
... Ik vind het wel erg netjes zo je haar in een knotje ! Jasterina schreef:ik doe er gewoon zon dik wit elestiek omheen, is niet lelijk! zelfs mooier vind ik
Paranoide schreef:Jasterina schreef:ik doe er gewoon zon dik wit elestiek omheen, is niet lelijk! zelfs mooier vind ik
Hangt er maar net vanaf wat voor een haar je hebt. Ik heb vrij dik haar met slag, en dan wordt het er echt niet mooier op als ik alleen een knot draag met toevallig een dik wit elastiek er omheen. Een netjes gedraaide opgespelde knot met een kralennetje staat dan een stuk netter.