Haarnetje. hoe blijft hij zitten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: Haarnetje. hoe blijft hij zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:42

Ik doe hem altijd alleen om mijn knot (of deed, m'n haar is inmiddels te kort :Y) ) Een paar keer 'los' eromheen, en dan wat over is van het netje strak om de knot heen draaien. Elastiekje eromheen, en het kralennetje en je bent klaar :)

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 09:30

Ik heb een haarnetje met een klip erin dus blijft het goed zitten. Misschien kan je het vastmaken met speldjes of schuifklipjes. :)

savannah13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:36

MeAndManuel schreef:
Heee Iedereen.!

Ik heb net een nieuw haarnetje..
Maar ik vraag me af hoe dat ding eingelijk blijft zitten..
Ik ga morgen zo'n haardonut halen omdat ik veel te weinig haar heb voor zo'n haarnetje..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat netje zomaar blijft zitten....
Iemand die hier ervaring mee heeft..
Ik hoor het wel..

Zo'n netje heb ik >>
Afbeelding

waar koop je z'n netje behalve in de paarden winkel want die ligt niet in de buurt

Paranoide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 17:40

Je bindt je haar samen tot een knotje, en doet de donut er omheen. Die donut speld je eerst vast met schuifknipjes. Let er wel op dat je dit alvast doet met je cap op, straks zit je donut te hoog en krijg je je cap er niet overheen, dat zou zonde zijn. Je schudt even lichtjes met je hoofd op en neer om te testen of hij goed vast zit. Zoja, doe je het netje erom. Ook die zet je aan de zijkanten vast met speldjes. Even haarlak eroverheen, en het komt echt niet los hoor!

Plox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:32

Ik denk ook inderdaad erg veel speldjes gebruiken , zeker bij "springerig" haar.

Krijgen jullie je cap dan nog aan? De mijne komt achteraan erg laag dus kan ik alleen een lage paardenstaart maken of op wedstrijd zo'n knotje in m'n nek :-(
Dat wordt volgende keer een cap die minder laag tot m'n nek komt 8-) ... Ik vind het wel erg netjes zo je haar in een knotje !

haffiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:57

Ik gebruik veel schuim, haarlak, ik heb heel glad en dun haar. Tevens gebruik ik ook heel veel dunne elastiekjes. Blijft dan perfect zitten.

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 09:37

koko163

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:41

ik heb meestal een donut in,
en dan daar veel elastiekjes over heen,
en dan gewoon het netje er over heen..
en het blijft wel gewoon bij mij zitten hoor!
en anders gewoon schuifjes er bij doen,
ben het met hun eens!

xx :D

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:22

ik doe er gewoon zon dik wit elestiek omheen, is niet lelijk! zelfs mooier vind ik :P

Paranoide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:45

Jasterina schreef:
ik doe er gewoon zon dik wit elestiek omheen, is niet lelijk! zelfs mooier vind ik :P

Hangt er maar net vanaf wat voor een haar je hebt. Ik heb vrij dik haar met slag, en dan wordt het er echt niet mooier op als ik alleen een knot draag met toevallig een dik wit elastiek er omheen. Een netjes gedraaide opgespelde knot met een kralennetje staat dan een stuk netter. :)

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:58

Die netjes zijn echt heel fijn. Ze blijven super zitten. Ik doe er vaak ook nog een elastiekje omheen voor de zekerheid, maar eigenlijk is dit niet nodig! :)

Steph159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 15:38

Je kunt, als je haar lang genoeg is, ook van je eigen haar een donut maken. Daarvoor kun je, bijvoorbeeld bij de etos, een speciaal hulpmiddel kopen. Dat draai je op in je haar en kun je dan vast zetten. Meestal doe ik er dan zelf nog een elastiekje omheen, omdat ik mijn haar in laagjes heb. Vervolgens doe ik dan mijn haarnetje er omheen. Blijft prima zitten:)!!

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 16:49

Paranoide schreef:
Jasterina schreef:

Hangt er maar net vanaf wat voor een haar je hebt. Ik heb vrij dik haar met slag, en dan wordt het er echt niet mooier op als ik alleen een knot draag met toevallig een dik wit elastiek er omheen. Een netjes gedraaide opgespelde knot met een kralennetje staat dan een stuk netter. :)

nou ik heb heel lang haar en super dikke met grote krullen, ik doe er zon donut omheen en dan het haarnetje+ elestiek.
Alleen me haar werd zo lang dat het niet meer ging met die donut :+
Nu weer halflang en gaat perfect +:)+