Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:dan schrijf je niet conform de regels in, en heb je dus mazzel dat de vereniging daarmee accoord gaat.algemeen reglement schreef:a. In de disciplines Dressuur, Springen, Eventing en Mennen (dressuur en vaardigheid)
dient een deelnemer zich in te schrijven door middel van het opsturen van
een geldige ingevulde startcoupon per rubriek.
caroline78 schreef:ik bel eerst of er plek is. als zij zeggen ik plaats je op de wachtlijst dan stuur ik geen coupon op. zolang zij geen coupon hebben is je inschrijving niet officieel en kunnen ze geen startgeld van je vragen. Dit hebben wij gemerkt bij het versturen van rekeningen aan mensen die nog geen coupon hadden ingestuurd. zonder coupon kan je niks. coupon stuur ik pas op als ik geplaats ben op startlijst of neem ik mee op de dag zelf.
Ik ben van mening dat als ik op een wachtlijst sta geen inschrijfgeld hoef te betalen als ik niet geplaatst kan worden of mij er weer vanaf haal omdat ik er elders wel bij kon.
Is ook voor het eerst dat ik dit hoor
Lielle schreef:ben ik helemaal met je eens, maar zo zijn de KNHS eisen. En zoals je hierboven kunt lezen heb je problemen als je alsnog het startgeld wil innen van iemand die niet betaalt.
caroline78 schreef:@CD28: als ik gewoon kan inschrijven dan stuur ik coupon op. Kom ik op een wachtlijst dan stuur ik de coupons nog niet op. Zo bedoelde ik dat
Als vereniging kan/mag je alleen startgeld terugvragen (van de knhs) van degene die hun coupon hebben ingestuurd. Wij hadden een heleboel starts vorig jaar die nog geen coupon hadden ingestuurd maar wel op startlijst stonden. Nemen ze mee naar wedstrijd. Van de knhs mag je alleen terughalen als je een coupon heb. Je kan het wel proberen en als het lukt is het mooi maar bijv de knhs inschakelen na 2/3 betalingsherinneringen kan alleen met coupon.