nieuwe 1.5 paards trailer.. maar welke?¿

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:25

Veldjesgraaf schreef:
De Prijs van de grijze kap zal ik proberen vanavavond te plaatsen en dan stop ik denk maar want anders zit ik wel heel veel reclame te maken

Ik vind het wel heel interessant om dit te lezen.
Maar als TS echt belangstelling heeft kan ze beter persoonlijk contact met je opnemen. ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:18

Veldjesgraaf schreef:
De Prijs van de grijze kap zal ik proberen vanavavond te plaatsen en dan stop ik denk maar want anders zit ik wel heel veel reclame te maken

Hhmm, als je vanuit je bedrijfskennis anwoorden geeft op vragen en ook nog eens zo netjes bent om duidelijke prijsinfo te geven, dan is dat niet gelijk reklame, omdat je toevallig een aanhangwagenbedrijf hebt.
Immers, vanuit mijn vak als elektrotechnicus kan ik hetzelfde doen met lampen en kabel, alleen heb ik geen bedrijf, maar beschik wel over dezelfde info. Is dat dan ook reklame?

Maarre, kun jij onderdelen van Fautrass leveren?? Die gasten hebben leuke dingen in hun trailers, die ik eigenlijk in mijn vrachtwagen wil hebben.

LeOnIe_me

Re: nieuwe 1.5 paards trailer.. maar welke?¿

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 18:33

hej,,
even een update.
ik heb de volgende keuzes nog over
henra 1.5 paards á €4065
atec 1.5 met zadelkamer á €4821

ik ben er in iedergeval zeker van dat als ik geen zadelkamer neem ik de henra kies. puur voor de prijs. ik wil eerst nog even zien hoe een 1.5 paards trailer met zadelkamer eruit ziet (heeft iemand misschien nog foto's daarvan vanuit achter de stang gezien en vanuit het deurtje (ivm met ruimte??

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:50

LeOnIe_me schreef:
hej,,
even een update.
ik heb de volgende keuzes nog over
henra 1.5 paards á €4065
atec 1.5 met zadelkamer á €4821

ik ben er in iedergeval zeker van dat als ik geen zadelkamer neem ik de henra kies. puur voor de prijs. ik wil eerst nog even zien hoe een 1.5 paards trailer met zadelkamer eruit ziet (heeft iemand misschien nog foto's daarvan vanuit achter de stang gezien en vanuit het deurtje (ivm met ruimte??

Kies dan maar gewoon voor die Henra, heb je tenminste een degelijke railer.