Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Tenminste, als je het vanuit een bepaalde denkwijze benadert. 
ccathalijne schreef:Ze komt zeker elke dag in handen maar 1 a 2 keer in de twee weken ondernemen we een "activiteit" als longeren ( ga ik dus nu mee stoppen, bedankt voor alle tips wist niet dat dat niet goed was!!!) trailertraining etc etc.
Iedereen bedankt voor de tips. Heb haar vanmiddag in de bak gelaten met haar vriendinnetje,had een stuk zeil en een paar tonnen in de bak gelegd, ze vonden het super interessant.....Dat het te vroeg is om peesjes om haar beentjes te doen begrijp ik niet, kan je dat uitleggen?
Ik speel met hem door de bak, op commando laten komen en wat kleine dingen zoals 'achteruit' lopen op commando of netjes vast staan op de poetsplaats. Ben er hooguit 1x in de week 10 min mee bezig, voor de rest laat ik hem lekker jong zijn. Werken komt later wel.

westernjo schreef:10kg is niet zoveel met fitness, maar ik snap je ideevind dat slap houden verhaal beetje onzinnig, hallo, dat is gewoon een paard van 500kg die krijgt je dr echt wel af als ie daar zin in heeft. Vertrouwens en goede voorbereiding is belangrijker
maar verder Amen! ben het geheel met je eens.