Jeetje die zijn echt erg goedkoop zouden wel leuk zijn voor erbij. Ben alleen benieuwd of ze ook echt supermooi blijven maarja voor dat geld mag je niet het allerbeste verwachten natuurlijk.
Ik ben gister bij Divoza geweest om de zwarte rijlaarzen te passen, aangezien ik de bruine wil. De bruine kan helaas nog maanden duren De laarzen zagen er wel leuk uit, maar erg stijf en ik vond ze ook erg lang.(nu ben ik wel klein ) Maar voor als laars erbij, zijn ze zeker de 100€ waard
WonderWanita
Geplaatst: 22-03-09 15:14
hmm toch wel erg stijf? En lang? hmm ik ben ook maar 1,58
XChrisjeX
Geplaatst: 22-03-09 17:27
WonderWanita schreef:
hmm toch wel erg stijf? En lang? hmm ik ben ook maar 1,58
Dan zijn ze denk helaas te lang, ik ben 160 en ging het ook ruim niet halen(zeker 3 cm te lang)en ze zakken dat niet in door de rits , zei de verkoopster.
Ook laarzen met rits zakken iets in hoor Als ik kijk naar mijn Moutain Horse laarzen, die zitten niet eens meer lekker doordat ze zoveel zijn ingezakt, en die heeft toch ook een rits
Ben benieuwd, binnenkort maar eens kijken, nieuw stel laarzen kan geen kwaad.
hoeveel zouden deze ongeveer inzakken denken jullie? de maten staan er overigens bij, voetmaat- hoogte - kuitmaat heel handig. Zit heel erg te twijfelen want mijn maat is eigenlijk 2 centimeter te hoog..
trisca
Geplaatst: 22-03-09 18:12
wil het ook even in de gaten houden. Heb net chaps met schoenen van Ariat aangeschaft, maar dit is wel erg aantrekkelijk
Laatst bijgewerkt door trisca op 22-03-09 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt
WonderWanita
Geplaatst: 22-03-09 18:13
hmm.. balen dat ze zo hoog zijn dan.. Ik ben ook wel benieuwd wat je voetmaat is dan? Ik heb van me lipica's maat 37 en kuit 33 en hoogte 44 En bij divoza staat er bij maat 37 34/45 Dus zou moeten passen, mits ze ook echt zo vallen
Ik heb maat 36, en normaal heb ik kuit 34 maarrre daar kwam echt niet in. De 36 kuit pastte wel. Ik vind ze vrij hoog, de laarzen die ik nu heb zijn 43 cm hoog en hou nog iets over. Deze laarzen gaan mij iid geval nooit passen, ook niet met een hieltje in de laars
Ik had ook al gekeken op de site en vind de maten idd een beetje vreemd uitvallen... Kom net een cm kuitwijdte te kort, maar misschien ga ik de gok wel wagen. Ik wil dan iig de fieldlaars in het bruin! Maar als ik het zo lees duurt het nog wel even voor die leverbaar is
Ben heel benieuwd naar de laarzen. Ik wil graag een paar bruine laarzen voor trainen.
mememe
Geplaatst: 22-03-09 20:02
Even een stipje, ben al druk een verlanglijstje aan het maken voor als ik mijn centjes binnen heb na de zomervakantie van 5 weken werken. Onder andere de kingsland jas en dan die laarzen er zeker nog bij. Ik heb nu chaps+jodphurs maar die jodphurs zijn al een beetje versleten , vraag me niet hoe . Ga zeker weten snel sparen, hoop dat ze het geld een beetje waard zijn.
ik heb voetmaat 40 maar hele smalle kuiten. Meestal moeten mijn laarzen speciaal op maat gemaakt worden. Hierbij is de kuitmaat helemaal goed! Ga van de zomer maar eens hard sparen om bruine te kunnen kopen, en wie weet komt er in de toekomst dan ook nog wel een bruin wedstrijdjasje!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.