Over de casco caps, zoals ik al zei zijn de dure modellen wel goed. Maar die goedkope zijn dus echt gewoon prut. Heb echt 3 dagen last van mijn hoofd gehad toen ik met die cap viel terwijl ik niet eens zo hard viel. Dus nee voor mij geen goedkope casco. Casco komt er alleen in een duurdere variant.
Maar een 'echte' cap vind ik ook wel wat. Probleem voor mij is dat die vaak te zwaar is en ik dan ontzettent last van mijn nek ga krijgen zoals die IRH. Ik kan je niet helpen met het model want ik weet helaas niet meer hoe die heet
Het is iig die op de foto.En idd vroeger had je van die verschillende cappen. Mijn eerste cap was fel blauw maar die was eigenlijk te breed. Mijn nichtje had een met rode binnenvoering, die was ook ovaal en paste me ook. En na de fel blauwe voring had ik een beetje donkerblauw achtige, ook voor ovaal vormige hoofden. Vind het wel flauw dat ze niet meer verschillende soorten maken hoor! Er zijn zoveel mensen met ovaal vorige hoofden die gewoon niet meer een goeie cap kunnen vinden. Ik vind het idd ook nergens op slaan dat iedereen aan raad om maar spul aan de zijkant te stoppen. Ik doe daar niet aan mee

. Ben een beetje lui vandaag! Wat vinden jullie ovaalhoofdigen van deze cap? Ben er zelf (zo van de foto) niet zo weg van. Lijkt wat champignonnig. Heeft iemand deze/ deze gepast?
Ik heb nu een HH, die zwarte die iedereen heeft, maat 58. Dus in eerste instantie had ik maat 58 van de Horka opgedaan, zat meteen al super. Heeeerlijk zacht en geen vingers die aan de zijkant ertussen konden
en maat 57 van de HH krijg ik gewoon echt niet op! Te bizar.
eindelijk geen koppijn meer tijdens het rijden!!
Zie nu veel merken voorbij komen. Top!