Paard trekt hele gekke bekken..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Re: Paard trekt hele gekke bekken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:21

Het lijkt mij een stalondeugd, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Laat inderdaad eerst maar eens je dierenarts en de paardentandarts ernaar kijken en wacht af wat die zeggen. Laat je nog weten wat ze ervan zeggen? Ik ben best benieuwd hoe het komt.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 21:43

Hij komt niet uit het koerscircuis gelukkig dus daar zal het niet van komen.. Ik denk inderdaad dat het gewoon door stress komt.. De eigenaar heeft de afspraak met de da/tandarts verplaatst naar dinsdag dus we moeten nog even tot dan wachten.
Zomerexceem lijkt me trouwens ook sterk aangezien hij helemaal geen schuurplekken heeft of schuurt en hij heeft ook geen beschadigingen aan manen en staart mocht hij het al eerder gehad hebben..
Hij heeft trouwens wel aan de linkerkant van zijn lichaam op zijn buik onderhuidse bultjes (best veel) misschien dat hij hier jeuk aan heeft ofzo, dat zou nog wel kunnen.. De bultjes doen geen pijn..

arno_en_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:27

Het paard dat naast die van mij staat, dus diegene die ook altijd al dit gedrag heeft vertoont, heeft een paar maanden geleden ook zo'n bultjes gehad maar dan wel op beide zijden van het lichaam. Deze bultjes waren na een paar weken zelf wegggetrokken.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 20:45

De bultjes zijn er nu ineens niet meer, hij had ze dus maar 1 of 2 dagen.. heel vaag.. Hij trekt nog wel steeds van die gekke bekken..

arno_en_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:56

Denk wel dat hij dat gaat blijven doen en dat je het gewoon gaat negeren. Dan doet ik toch ook en is het gewoon een stalondeugd.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 14:07

Nou de dierenarts/tandarts is geweest en heeft z'n gebit gecontroleerd, die was gewoon goed, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Hij zag er verder ook goed uit volgens de da. Volgens hem doet hij het waarschijnlijk gewoon uit verveling.. een stalondeugd dus..