Ruin wil niet plassen onder het zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Re: Ruin wil niet plassen onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:52

Maar is het alleen als je langer met hem van huis ben of ook als je thuis een uurtje rijdt?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:44

Ik had er afgelopen weekend op concours ook last van. Mijn paard wilde niet meer springen. Achteraf bleek dit te komen door een overvolle blaas. Toen ik er eenmaal af was, singel paar gaatjes losser, er weinig anderen meer om ons heen waren en we op een rulle ondergrond stonden kwam het er meteen uit.

Toen ik tussen de 2 parcoursen in stil heb gestaan op de stenen met de singel gewoon vast heeft hij geen aanstalten gemaakt.

Als ons dit nog een keer zou gebeuren zou ik dus deze omstandigheden weer opzoeken. Je kunt denk ik beter 5 min losrijden missen dan je hele proef verpesten.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:17

Soms is het ook als ik thuis een uurtje rij, het is niet om onder het werk vandaan te komen, en het is al helemaal niet altijd, ik rij op verschillende tijden van de dag in een week, en ik merk vaak dat als ik tussen 10 en 12 rij dat hij er last van heeft...

OVer die 5 minuten losrijden missen ben ik het helemaal eens, alleen het punt is dus, dat wat ik ook doe, hij niet gaat plassen :P

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:22

hmm lastig.
Ik heb zelf altijd het idee dat hij liever wat privacy heeft bij het plassen. Heb dat zelf altijd afgedaan als vermenselijken van zijn gedrag maar je weet maar nooit......
Misschien kun je je paard wat afzonderen?

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 19:39

Inderdaad, volgende keer ga ik denk ik maar ff terug naar zijn trailertje :P En ik ga stroo of vlas in de trailer gooien, dan spetterd het minder en wil hij misschien makkelijker plassen op de trailer...