Petrie perfect

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

didie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 15:12

Ik heb petri perfect ik vind ze heerlijk zitten :+: weinig last gehad met inlopen :D

Destination

Re: Petrie perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:59

ze schijnen heel lekker te zitten verder heb ik geen ervaring

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 02:23

ik heb ze ook, echt hele fijne laarzen :j ijzersterk, en de mijne zijn al die tijd verder goed gebleven qua slijtage of kapot gaan.
heb ze nu toch al wel een jaartje of 4, en mishandel ze flink door er ook gewoon door de modder heen te baggeren.
maar na een kleine schoonmaakbeurt zien ze er eigenlijk altijd weer heel netjes uit :j
koop de volgende keer gewoon weer Petrie Perfect laarzen!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 01:25

ik heb ook de petrie perfect, ook bij deze laarzen heb ik ellende gehad met voetjes... ik heb ze nu ongeveer 4 jaar zien er nog redelijk uit, maar draag ze ook niet iedere dag wissel vaak af met me mountain horse laarzen

Dounya_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:14

Tallie1994 schreef:
Hallo,
Ik ben aan het sparen voor leren rijlaarzen en als ik het geld bij elkaar heb wil ik petrie's kopen.
eigenlijk de petrie perfect.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik hoor sommige zeggen dat het wel goed is en sommige niet.
En als ze niet goed zijn volgens jullie.. welke zou ik dan moeten nemen? (niet al te duur want ik moet ze zelf betalen)

Alvast bedankt!

Groetjes Chantal.!

Ik heb Petrie Anky,Petrie Anky Elegance, Petrie Polo en Petrie Canterburry ik kan me geen betere laarzen voorstellen dan Petrie, ik heb ook een keer Cavallo gehad en Derby maar die bevielen me niet zo goed, is het voor springen of dressuur?