Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xXLiekeXx schreef:Ik wil best mee. Maar dan moet ik wel met mijn niet-western ervaring geschikt genoeg zijn voor dat arrangement.
Jacqqq schreef:Mijn vakantie naar deze ranch staat ook al geboekt... het is zeker een aanrader. Dit jaar wordt het voor mij de 4e keer!!! En ik ga 2 weken!!! lucky me!!!![]()
Ik ben ook geweest naar de ranch in duitsland (ik zag dat je het er ergens over had gehad)... dit vond ik leuk, maar niet geweldig... tegen de ranch in frankrijk kan echt geen vakantie op!!!!
thillie schreef:Jacqqq schreef:Mijn vakantie naar deze ranch staat ook al geboekt... het is zeker een aanrader. Dit jaar wordt het voor mij de 4e keer!!! En ik ga 2 weken!!! lucky me!!!![]()
Ik ben ook geweest naar de ranch in duitsland (ik zag dat je het er ergens over had gehad)... dit vond ik leuk, maar niet geweldig... tegen de ranch in frankrijk kan echt geen vakantie op!!!!
Oke leuk en wanneer ga je dan? Waar ben je geweest dan in duitsland? Hmm 2 weken dat klinkt wel heel aantekkelijk.
Ene week het ene arrangement, andere week het andere arrangement! Ik ga samen met een vriendin, en we zijn helemaal verkocht aan deze ranch!
thillie schreef:Jacqqq: Ja klopt daar ben ik ook geweest. Ja ik wil ook in juli heb wel al beschikbaarheid opgevraagd. Wanneer gaan jullie in juli dan? (heel apparte zin haha) En krijg je ook korting dan als je 2 weken gaat?
En nee ik heb nog niet geboekt want ik wilde eerst kijken of ik iemand kan vinden die met mij mee wil.
Echt de mensen zijn super aardig, ze hebben verschrikkelijk leuke paarden en de omgeving is zo mooi!!
)thillie schreef:Oke ja die weken is voor mij net te vroeg dat is nog niet in de bouwvak vakantie. Ja ik heb het in duitsland ook super naar mijn zin gehad hoor maar wil dus nu heeeeeeeeeeeeel graag hier heen. In ieder geval veel plezier daar.
(helaas)
je hebt het zo onder de knie.Ramooontje schreef:Daarom! En het lijkt mij ook wel stoer als cowboy chick
Lizz schreef:Oh wat leuk, alleen zit het er voor mij niet in(helaas)
Voor de dressuurmiepenje hebt het zo onder de knie.
Ik heb heel mijn leven engels gereden en rijd nu een jaar western en ik had het snel te pakken.
Vorig jaar ook buitenritten begeleid (western) we namen alleen gevorde ruiters mee, engels of western maakte niet uit, ze pakten het allemaal even makkelijk op. Ik legde gewoon de hulpen uit en vertelde iets over het paard en het ging altijd hardstikke goed (terwijl ik niet altijd de makkelijkste paarden mee had).