Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cookies schreef:En als die huisregel nou straks in gaat houden dat de paarden 24 uur per dag op stal moeten staan omdat de staleigenaar zijn weiland wil gebruiken als golfbaan?
Zo werkt het dus niet. Er worden afspraken gemaakt en daar heb je je aan te houden, zowel jij als de staleigenaar. Het verbod op kinderen heeft nogal een grote impact omdat de kinderen nu in de auto moeten blijven. Er is van te voren over gesproken en de kinderen waren geen probleem.
. vikki schreef:Ik zou het niet weten hoor Indra (het was van mijn kant iig puur giswerk), maar ik kan me voorstellen dat de situatie anders ligt wanneer je betalende klanten hebt (met kinderen) die (tegen betaling dus) gebruik maken van jouw terrein... Ik stel me voor dat jij vast geen klanten hebt die jou betalen om jouw voortuin te mogen gebruiken, dus dat ligt imo ongetwijfeld weer anders... Maar goed, wie ben ik... Mijn idee van logica hoeft natuurlijk niet gelijk te staan aan de regelgeving in ons kikkerlandje.
superwoman schreef:Mijn logica is ook iets anders...
Je betaald voor de plaats van je paard en het gebruik van het terrein als een ruiter. Spelen op de mesthoop etc hoort daar toch niet bij??
Je betaald daar immers niet voor een kinderspeelplaats en de moeder kan niet letten op het paard en de kinderen voor 100%. imo is het ook helemaal niet veilig.
Ylana schreef:Ze betaald inderdaad voor een stal voor haar paard.
Maar bij de TS horen nu ook eenmaal haar kinderen en ook dát is afgesproken. Dat was geen probleem.
Had dat dus wel een probleem geweest, had de TS misschien wel voor een andere stal gekozen.
superwoman schreef:Echter kan je daar imo op terug komen als het niet goed gaat.
meggiemeg schreef:Silfre de betaalperiode is per 2 maanden dus dan geeft dat ook een opzegtermijn van 2 maanden
Ylana schreef:superwoman schreef:Echter kan je daar imo op terug komen als het niet goed gaat.
En daar heb jij gelijk in, MAAR... ik vind niet dat er dan verplicht nog een maand stalgeld betaald moet worden.
Geef dan de kans om direct of binnen een maand weg te gaan zonder die extra maand stalgeld te moeten betalen.