Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
__Nathalie__ schreef:Heb gister eigenaar even gesproken via sms. Uitgelegd wat ze waarschijnlijk kan doen.
Ze gaat er even over denken wat ze wil gaan doen maar het liefste houd ze het paard. Want ze heeft er onwijs goede klik mee. Maarja natuurlijk niet voor 8 rugge.
Ik zat inderdaad ook al te denken om te kijken of we de dierenarts waar ze altijd kwam te achterhalen om te kijken of er al eerder 1 is weggehaald omdat de kans dus 50% is dat het terug komt, en dus ook 50% kans dat het erger terug komt.
Bizzybijtje schreef:Ik vind dat je ermee naar de vorige eigenaar moet stappen. Dit kan gewoon niet, en dat ze dan zeggen dat het met het scheren is gebeurd vind ik al helemaal vreemd.
GamblersCup schreef:Maar ze kan wel met de vorige eigenaar een deal maken: of paard terug of helft van het geld terug. Oude eigenaar zit waarschijnlijk ook niet te wachten op een paard met zoiets.
.Citaat:conclusie blijft dat als je zoiets van te voren weet je geen 8 ruggen voor een paard neerteld
__Nathalie__ schreef:Natuurlijk kan een dier met een balletje bij zn oor gewoon in de sport lopen. Het is nu weggehaald en er is een jaap van 6 hechtigen voor terug gekomen.
Echter heeft de dierenarts dus gezegt dat de kans 50% is dat het terug komt en erger terug kan komen.
Als het erger terug komt is het maar afwachten wat er dan gebeurd.
Weet niet of zoiets kan uitzaaien ofzo?
Hopelijk komt het helemaal niet meer terug maarja je weet maar nooit.
dier is door eigen da gekeurd dus niet door de verkopers.
Citaat:Denk niet dat je daar toestemming voor nodig hebt, het gaat tenslotte om de ziektegeschiedenis
van een paard dat in eigendom is van degene die ernaar vraagt.
Citaat:Punt is wat haar rechten zijn.