ruiterbewijs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:08

StalDuijndam schreef:
je bent ook verzekerd tot 750.000 uit mn hoofd!
maar heb m ff niet bij de hand;)

Mijn WA dekt 2.500.000 euri's; lijkt me onder normale omstandigheden voldoende en niet, dan kun je je afvragen of het met die 750.000 erbij wel uitkan.
Leuk verzonnen, maar in de praktijk gewoon flauwekul, als marketingtool bedacht om het weg te kunnen zetten bij terreineigenaren en potentiele bezitters en een hoop mensen geloven het nog ook!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:14

Hoe zit het eigenlijk als je wegens een knieprobleem niet zonder krukje kunt opstappen?
Wordt daar rekening mee gehouden, of moet je echt vanaf de grond opstappen?

Sjonniej

Re: ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:04

Ik denk dat ze daar een probleem van maken. Ook in verband met het feit dat jij op buitenrit ook op en af zou moeten stappen als dat nodig is. Bijvoorbeeld om een hek open te doen of je gevallen zweep op te rapen. Met je ruiterbewijs zou je in alle situaties op buitenrit uit de voeten moeten kunnen, daarom moet je dus ook dat sprongetje kunnen maken (omgevallen boom).
Maar je kunt het altijd proberen en de SRR een mailtje sturen.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:24

Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat veel mensen iets van "horen zeggen" hebben en dat dat door anderen voor waarheid aangenomen wordt. Je gelooft dat toch niet zo maar klakkeloos :?

Ik hoor hier dingen beweerd worden die echt compleet NIET WAAR zijn. En ik snap niet dat deze vraag telkens weer (om de paar maanden) op duikt. Gebruik de zoekfunktie eens, deze vraag is al zo vaak gesteld ;)

Citaat:
En volgens mij als je gewoon in een bos aan het rijden bent, en de boswachter je aanhoud moet je het ook kunnen laten zien...
Niet waar dus!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 16:12

Ja, klopt, maar daarvoor heb ik altijd een speciaal krukje bij, zodat ik ook buiten op kan stappen.
Zal eens een mailtje sturen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:46

Silence schreef:
Ja, klopt, maar daarvoor heb ik altijd een speciaal krukje bij, zodat ik ook buiten op kan stappen.
Zal eens een mailtje sturen.

Huh? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Doe eens een foto en wat gegevens; ik kan me zomaar voorstellen dat daar binnen de NVVR meer belangstelling voor is.

ikbenmaureen

Re: ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:57

Ik ben ook wel heel benieuwd naar dat krukje. Ook wegens knieproblemen heb ik veel moeite om op te stappen. Ik kom erop zonder maar vraag niet hoe...