Bijtend Paard , wat aan doen ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:08

een tik terug geven. En als hij gemeen bijt, een klein stukje vel pakken en dan draaien. Het paard denkt dan dat je terug bijt. Reageer wel snel want je hebt ongeveer 3 seconden de tijd om wat terug te doen. Anders legt je paard niet meer de link tussen zijn bijten en jou staf.

Livito

Re: Bijtend Paard , wat aan doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:13

ja goeie vraag wat doe je eraan ,
mijn paard is de laatste week ook zooooooo erg!
hij bijt krijgt een tik , slaat met zn voorbeen krijgt nog een tik keert de kont toe krijgt nog een tik want hij wil trappen en dan gaat meneer maar stijgeren , en owee als je dan zegt dat ie het niet mag doen komt ie toch met zn chagerijnige hoofd op je aflopen . maar met mijn paard heeft het een reden , het komt door zn Boxrust .
weet niet of er iets is verandert is in het schema? dat hij er minder uitkomt bijv? het kan ook verveling of uittesting zijn .
maar ik zou het niet accepteren , straks heb je nog zon vervelend paard als de mijne in je stal staan!.

Naide_and_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:59

JoyCeex3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 11:51

Dank Jullie voor de reacties !
Ik heb gistere het tikken op het voorbeen geprobeert ; hij stond naar me te kijken van wat doe je nou ? ik deed dit elke keer ; maar hij heeft het nog niet door. Dit zal nog wel komen.
Ik kan hem geen tik meer geven. Zoals iemand als zij ; hij bijt en gooit direkt erna zijn hoofd in de lucht zodat ik er niet meer bij kan. En het hielp toch niet, het werd precies maar erger en erger. ik hoop dat de tik op voorbeen ( ik schop niet ik raak hem juist aan zodat hij het voelt )wel gaat helpen.
Alvast bedankt !

plientje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:41

Graag gedaan hoor! :D
Ik hoop dat het uiteindelijk helpt! Het zal waarschijnlijk wel even duren voordat hij het begrijpt inderdaad, maar het heeft wel bijna altijd positief effect.

JoyCeex3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 00:27

Het begint effect te hebben , :D helemaal blij nu !
Nu word hij zelf een beetje plakkerig , maar dat vind ik zeker niet irritant. Ik Krijg nog een lief paardje ! *\o/* *\o/*