Paard breekt stal/wei af

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

Re: Paard breekt stal/wei af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:48

VOlgens mij doet hij niets dan, maar zal het morgen uittesten :) Toevallig afgesproken tegelijk te gaan rijden.
Het is me er toch echt eentje hoor, die van mij. :=

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:00

xLienepienx schreef:
VOlgens mij doet hij niets dan, maar zal het morgen uittesten :) Toevallig afgesproken tegelijk te gaan rijden.
Het is me er toch echt eentje hoor, die van mij. :=

Laat ff weten hoe het liep! :)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 21:01

Ja, dat zal ik doen. En mocht het niet lukken horen jullie mij wel weer ;)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 19:37

Ik heb vandaag niet meer gereden vanwege het slechte weer. Morgen nieuwe poging :=

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:40

xLienepienx schreef:
Ik heb vandaag niet meer gereden vanwege het slechte weer. Morgen nieuwe poging :=

Jammer! Heb vandaag voor het eerst sinds mijn ongeluk van vorige week gereden. Ik moest en zou...Rano liep helemaal vanzelf rond...zodat hij geen in zijn oren zou krijgen }> . Heb het na 10 minuten opgegeven, had geen zin. Op de wei had hij ook zijn dikke kont naar de sneeuw gedraaid...Nou ja, lekker getutteld op stal :D

Eva_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:48

Jammer! was benieuwd hoe het was gegaan :)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 19:52

Vandaag hebben we wel gereden. Als ik nog aan het rijden ben, en Dieuwke (die friesche merrie) weg gaat doet hij niet moeilijk. Hij is dan geconcentreert bezig en vind het niet erg.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 19:47

Vandaag heb ik weer gereden. Samen met de fries een buitenrit gemaakt. Hij is totaal niet kleverig/plakkerig en loopt gerust een heel eind voorop. Hij zou zelfs nog erover nadenken om de andere kant op te gaan. Terug bij stal ging zij nog even in de bak rijden en heb ik Royal afgezadeld. Geen probleem, hartstikke braaf. Zweetdeken op en toen had ik hem aan de hand meegenomen naar de bak. Uiteindelijk had ik nog ff op de fries gereden en weer terug bij stal stond de fries buiten vast. Royal stond ook buiten en zo heb ik zijn hoeven nog schoongemaakt enz.
Daarna heb ik hem binnen vast gezet, dan kunnen ze elkaar dus niet zien en begon hij meteen alweer te draaien, trappen en roep, en. Een aantal keren flink mn stem verheven, duidelijk gemaakt dat dit niet mag. Uiteindelijk heeft hij net een min. rustig gestaan.
Daarna kwam ook de fries weer op stal, en was het allemaal weer prima. Ik heb hem daarna nog even mee naar de bak genomen, om te laten rollen, maar dat wilde hij niet. Hij wilde terug naar stal, naar zijn vriendin. Hij is niet uit z'n dak gegaan, maar steeds weer stond hij voor het hek te wachten.