Verkeerd paspoort mee gekregen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miszy

Re: Verkeerd paspoort mee gekregen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:34

Nou elke pony heeft zijn eigen paspoort en daar staat de naam toch ook in die heb je toch hopelijk gevraagt en het paspoort even open gedaan voordat je hem in de trailer zette.. En er staat altijd een fokker of vorige eigenaar in..
Maar het is maar een shetlander dat is iets anders dan een Kwpn er of iets dergelijks..
Idd crossmonster het is hopelijk een les voor de volgende keer;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:10

Nou ik zie zo snel de bouw van een mini shetlander niet als het net een teddybeertje is :')
Ik weet nog wel waar ik ze kocht, maar de straatnaam ectr niet meer..
En ze kwamen hem brengen.. Nee ik heb ze niet laten controleren door een DA omdat ze toch als knuffel pony zouden dienen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:13

Sonja schreef:
Maar een volwassene onthoudt echt wel waar 'ie is geweest voor het ophalen van een pony ;)

't Is vakantietijd... :)

Nou sorry hoor maar wat bedoel je nou weer met dit laaste?
Echt, waar slaat het op? Denk je dat ik dit lieg?
Zoals ik al zij, ik weet nog wel hoe de omgeving der uitzag, maar de STRAATnaam niet..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:14

Maar het lijkt me niet dat je er alleen heen geweest bent of wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:16

geerke schreef:
wat staat er in dat paspoort wat je nu hebt dan?
Hoort daar niet ook de eigenaar in te staan?

Nope alleen de eerste eigennaar..
Ik heb ze via marktplaats, en ik heb naar hun op gebelt..
Ik zal starks nog wel ff in het navigatisysteem kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:16

Ylana schreef:
Maar het lijkt me niet dat je er alleen heen geweest bent of wel?

Nope mijn ouders waren mee..
En mijn vader/moeder wist het ook niet meer precies hoe die straatnaam hete..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:18

Paulaa_ schreef:
Ik weet nog wel waar ik ze kocht, maar de straatnaam ectr niet meer..

Gewoon naartoe gaan dan?

Als jouw paardjes geen chip hebben is het geen kwestie van paspoort omruilen voor het goede, want dan hebben ze er wrs gewoon geen. Dan zul je zelf een paspoort moeten laten maken, dat moeten ze gewoon hebben.
Dit zou je aan de verkoper voor kunnen leggen, je hebt betaald voor een pony met paspoort en nu moet je die kosten opnieuw gaan maken. Of hij erin tegemoet wil komen is een tweede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:28

Ja maar het was erg lastig te vinden.. maargoed k ga kijken voor een nieuw paspoort voor hem met een chip...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:33

Misschien ken je de naam en woonplaats nog wel van die mensen, je zou een oproepje kunnen plaatsen hier op bokt, wie weet dat andere mensen ze kennen en je de gegevens kunnen geven.
Paardenland is meestal niet zo groot...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:41

waarom denk je dat je er te veel voor hebt betaald? alleen om de leeftijd, of omdat je nu kosten gaat krijgen omdat je opnieuw moet chippen en een paspoort aanvragen?
hadden ze meer pony's waar je je pony hebt gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:43

@juval: om het feit dat die paarden NIKS konden.. ik heb ze leren stil staan en hoefjes moest ik leren uit krabben.. ze waren bang voor water ectr ectr.. En daar heb ik dan ff 450 euro voor neergelegd.. naja this dat mijn ouders vrij veel geld hebben.. en dat het voor een goed doel was.. Ja ze hadden er nog een maar die was al verkocht.. dus ik gok dat daar zijn paspoort bij zit..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:53

Hoe lang heb je hem al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:54

Iets langer dan 1 jaar..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:56

Paulaa_ schreef:
Ja ze hadden er nog een maar die was al verkocht.. dus ik gok dat daar zijn paspoort bij zit..

Als hij geen chip heeft, zal hij ook geen paspoort hebben, dat hoort bij elkaar. Een pony zonder chip krijgt geen paspoort.

(wat de pony's wel of niet konden had je kunnen uitproberen toen je ze kocht, jij hebt de prijs betaald voor de pony's zoals je ze daar hebt meegekregen, dat is wel een eerlijke zaak. Alleen dacht je wel dat ze gechipt en geregistreerd waren en die kosten moet je nu opnieuw maken, daar zou je wel wat mee kunnen proberen te doen)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:58

Paulaa_ schreef:
Iets langer dan 1 jaar..

Dan heb je hem dus in die tijd ook niet laten enten, anders was het al eerder opgevallen. Waar heeft de DA nu zijn enting in opgeschreven dan? En denk eraan dat hij nog een tweede enting zal moeten hebben binnen een aantal weken, als de oude langer dan een jaar geleden is geweest