Gezond zal het niet zijn, maar het is ook niet de bedoeling dat je zo'n hele spray over je paard kiepert, week na week. Keertje voor een (belangrijke) wedstrijd kan wel, ik doe het in de zomer, dan blinkt hij erg mooi omdat hij al een korte vacht heeft!
ZzzeiN
Geplaatst: 18-02-09 23:24
Liters gaan er bij mij doorheen, handig voor de staart om hem te laten glanzen en uit te kammen. En de vacht om hem nóg een beetje extra te laten glanzen en het word er zo lekker zacht van, maar dan ben ik vast en zeker weer een muts.
Nou, hier dan nog een muts hoor, want ik gebruik het ook regelmatig. Wel voornamelijk in de staart en manen. Paard heeft een zwarte staart, die zo lekker grijs wordt in de paddock.. Een paar dagen voor de wedstrijd spray ik de staart helemaal in, elke dag. Dan is hij de dag van de wedstrijd SUPER mooi glimmend en zacht
Ik gebruik ook aardig wat glansspray.. Toen ik nog met een schimmel wedstrijd reed werd die helemaal ondergesprayd nadat ik hem gewassen had. Al het nieuwe vuil wat er dan opkomt gaat er veel makkelijker vanaf! En als ik de staart uitwas, doe ik er ook aardig wat in. Dat kamt wat makkelijker door!