FNRS proeven vergelijken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:59

barbara28 schreef:
Als je pony in de B niet rond loopt, hoef je echt niet op winstpunt te rekenen

ik heb al eens een winstpunt gehaald hoor,, zonder dat mijn pony rond liep :P

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:17

irissahorse schreef:
barbara28 schreef:
Als je pony in de B niet rond loopt, hoef je echt niet op winstpunt te rekenen

ik heb al eens een winstpunt gehaald hoor,, zonder dat mijn pony rond liep :P

Dan heb jij mazzel gehad :P Meestal zijn de jury's daar best streng in!

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:11

Muisbal schreef:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij kan je niet zomaar wedstrijden gaan rijden met een manegepaard en heb je daar echt een manegestartkaart (dus aangesloten bij fnrs?) voor nodig.

Nee hoor.. Dat is niet zo.. Toen mijn paard nog manege paard was ben ik na de F12 gewoon gestart in de B met een normale startkaart.. Geen speciale manegestartkaart..

En de proeven zijn idd niet te vergelijken.. Bij de KNHS wedstrijden word er veel strenger gejureerd dan bij de FNRS proefjes.. Daarom ben ik na de F12 (toen der tijd gingen ze niet verder dan de F12) ook gewoon B gestart, en geen L1.. Daarvoor is die overgang veel te groot..

MissAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 17:17

Ik rijd ook FNRS wedstrijden op mijn manege, maar wij mogen helemaal niet losrijden. Ik rijd zelf F11 en ik vind koud de bak in en rijden toch wel heel erg lastig. Is hier iets aan te doen?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:43

Darkness85 schreef:
Muisbal schreef:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij kan je niet zomaar wedstrijden gaan rijden met een manegepaard en heb je daar echt een manegestartkaart (dus aangesloten bij fnrs?) voor nodig.

Nee hoor.. Dat is niet zo.. Toen mijn paard nog manege paard was ben ik na de F12 gewoon gestart in de B met een normale startkaart.. Geen speciale manegestartkaart..

Dan neem ik aan dat je een combinatiestartkaart hebt gekregen, dus alleen geldig voor jou met dat ene paard.
Met een manegestartkaart mag je met elk willekeurig paard starten, dus elke wedstrijd een ander paard meenemen.