Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lante schreef:Als die merrie nog leeft en je die op zou kunnen sporen, dan moet je wat manen met de wortel eruit trekken. Dan kan je daar bij het KWPN een DNA onderzoek laten doen eventueel (ik weet niet hoe belangrijk het voor je is, want dat kost volgens mij zo'n 150 euro of zo).
newt schreef:Lante schreef:Als die merrie nog leeft en je die op zou kunnen sporen, dan moet je wat manen met de wortel eruit trekken. Dan kan je daar bij het KWPN een DNA onderzoek laten doen eventueel (ik weet niet hoe belangrijk het voor je is, want dat kost volgens mij zo'n 150 euro of zo).
Ja en daar zit nog wat aan vast, je moet drie mogelijke namen van paarden op geven, want ze doen maar 3 keer een onderzoek. anders kun je opnieuw dat geld dokken

crossmonster schreef:Overigens iemand had het over paardenfokken.nl maareh die site is alles behalve heiligmakend hoor, daar staat maar een deel van de wpners in, alles word door de mensen zelf ingevoerd namelijk. dus ook niet altijd alles hoeft te kloppen...
Lante schreef:Als die merrie nog leeft en je die op zou kunnen sporen, dan moet je wat manen met de wortel eruit trekken. Dan kan je daar bij het KWPN een DNA onderzoek laten doen eventueel (ik weet niet hoe belangrijk het voor je is, want dat kost volgens mij zo'n 150 euro of zo).
mayday schreef:Dus vader van je paard is calvaro en moeders vader weet je dus niet neem ik aan? En het paard op de foto is dan de moeder en het veulen jou paard?
Kan je het papier niet inscannen?

mayday schreef:Weet je misschien wat de vaders van de andere veulens zijn?