Mijn advies, nogmaals:
Ga niet bij de pakken neerzitten, grabbel jezelf bij elkaar en los de problemen op. Blijft stalbaas aan poen denken, dan ga je gewoon naar een andere stal, zo simpel is het!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik rij al langer paard dan dat jij ademt 

daffie1986 schreef:Even voor de duidelijkheid ik ben wel opzoek naar een nieuwe stal maar dan ist dat je zelf alles moet doen en gezien mijn werk gaat dat gewoon niet, want dan moet ik ook 3x in de winter komen om te voeren en dat gaat dus niet. Er zijn ook stallen waar wel alles gebeurd maar daar moet ik 350 euro betalen en staat ie hooguit 2 uurtjes buiten. Plus bijkomend feit ze komen volgende week van de KLPD kijken en misschien gaat ie dan wel daarheen.
Het gaat erom hoe mijn paard is als zij aanwezig is en als er dan over het meisje vragen gesteld worden geef ik daar antwoorden op en mijn beschuldigingen klopen wel degelijk maar we hebben t nog nooit zien doen dus vandaar dat t nog steeds vermoeden is maar de restanten waren wel bij haar gevonden. En wat de rest betreft moest ik ook gewoon even alles kwijt. Maar dat gezeik van een 18-jarige over jaloezie daar heb ik echt geen zin in sorry hoor

daffie1986 schreef:Even voor de duidelijkheid ik ben wel opzoek naar een nieuwe stal maar dan ist dat je zelf alles moet doen en gezien mijn werk gaat dat gewoon niet, want dan moet ik ook 3x in de winter komen om te voeren en dat gaat dus niet. Er zijn ook stallen waar wel alles gebeurd maar daar moet ik 350 euro betalen en staat ie hooguit 2 uurtjes buiten. Plus bijkomend feit ze komen volgende week van de KLPD kijken en misschien gaat ie dan wel daarheen.
Het gaat erom hoe mijn paard is als zij aanwezig is en als er dan over het meisje vragen gesteld worden geef ik daar antwoorden op en mijn beschuldigingen klopen wel degelijk maar we hebben t nog nooit zien doen dus vandaar dat t nog steeds vermoeden is maar de restanten waren wel bij haar gevonden. En wat de rest betreft moest ik ook gewoon even alles kwijt. Maar dat gezeik van een 18-jarige over jaloezie en dat ik niet de waarheid vertel nou daar heb ik echt geen zin in sorry hoor. En dat van jaloezie geldt overigens ook voor Tallyho
En ik heb ook 1x per week een voerbeurt

daffie1986 schreef:Nanne dat ben ik idd helemaal met je eens ik kan niet in hun financieen kijken maar dat is wat ze zelf zeggen en dat is waar ik gek van wordt
daffie1986 schreef:waarom moet ik weg als ik er al eerder stond en dit topic ook eerder ben begonnen waarom ga jij niet weg uit dit topic