Weinig combinaties tussen je paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnoukvW

Re: Weinig combinaties tussen je paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:36

Ik heb dit ook wel eens gehad, even overleggen met de organisatie, vaak is er wel wat te regelen.
Bij mij hebben we het opgelost dat ik dispensatie kreeg dat iemand anders met mijn paard losreed en ook mocht springen.

goldwing

Re: Weinig combinaties tussen je paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:32

staat in het regment springen ja de bladzijde weet ik zo niet maar bij het onderdeel meerdere paarden van 1 ruiter in 1 rubriek staat dat er minstens 10 combinaties twussen moeten zitten ( paar jaar geleden was dat een half uur ) nu dus ruim 20 minuten per combi word ongeveer 2 minuten gerekend
Ik deed er altijd 20 in een uur dus dan komt dat wel zo'n beetje overeen met een half uur
Elke vereniging weet dat als dat niet kan ze pauze in moeten lassen of inderdaad in overleg met de jury's een ander je paard los laten rijden, Maar dat moet echt in overleg met de jury gebeuren want als een andere ruiter daar over klaagt bij de jury dan kan je het veld verlaten en dat is niet de bedoeling natuurlijk
Ik geloof niet dat je hoeft te gaan eisen gewoon even bellen naar de organisatie die moeten de wedstrijd ook paard vriendelijk indelen net zoals de ruiter verplicht is paard vriendelijk en publieks vriendelijk te rijden ( wat dat precies inhoud mag Joost weten maar stond vet gedrukt in de bijlage van de regels

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:39

Bedankt ik heb eindelijk gevonden wat je bedoelt. Ik zou ook niet eisen, maar wou toch graag weten waar het stond.
Dit staat er in de regelementen:
Citaat:
Indien een deelnemer met meer dan één paard aan een rubriek deelneemt, dan kan de jury de startlijst zodanig wijzigen dat er zo mogelijk tenminste tien andere deelnemers tussen de desbetreffende paarden zijn.

Er staat dus niet dat een organisatie verplicht is..