Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Elke_ schreef:Ik heb in een B proef ooit een 0 gekregen. Ik moest tussen H en C een overgang maken van galop naar draf, helaas viel mijn pony net iets voor H uit de galop. Ik had de overgang niet tussen H en C uitgevoerd, en daarom kreeg ik een 0.
Suzanne F. schreef:_Elke_ schreef:Ik heb in een B proef ooit een 0 gekregen. Ik moest tussen H en C een overgang maken van galop naar draf, helaas viel mijn pony net iets voor H uit de galop. Ik had de overgang niet tussen H en C uitgevoerd, en daarom kreeg ik een 0.
Belachelijk als het echt zo was als je vertelt. Een 4 had je gekregen van mij denk ik.
)Marije_jiplover schreef:Ik reed de proeven altijd uit mijn hoofd en er was een oefening van een volte 10 meter bij H, dan H-X-F van hand veranderen en dan een volte 10 meter bij F. En die bij F vergat ik met mijn stomme hoofdje... Toen kreeg ik dus een 0, want ik had hem echt niet getoond.
helaas werden deze momenten allen beloond met 6en...zelf had ik 160 punten heel terecht gevonden, maar helaas..meteen een verliespunt
gelukkig telt ie in de B niet mee, maar echt motiverend op een eerste wedstrijd is het niet
uiteindelijk was er over de hele B heel laag gejureerd (80% < 170, 20% > 190) dus dat stelt me dan weer een beetje gerust..
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit een 0 of 1 geef. Minimaal een 2, dan is de boodschap ook wel duidelijk vind ik.
diega schreef:Ik rij liever bij een jury die een 0, 1 of een twee durft te geven, dit zijn nl ook de juryleden die voor een goed uitgevoerde oefening een 8 durven te geven in dezelfde proef.
Heb een hekel aan 5jes 6jes jury's.
Iedereen heeft in zijn proef wel eens een echte misser maar ook een onderdeel dat echt super is gegaan, dit zie je helaas bijna nooit terug in je punten.

MariekeS_ schreef:Ik ben het volledig met je eens dat ik liever een jury heb die je mindere en sterke punten duidelijk aangeeft (dus 3en en 8en) , maar zoals Deniece zei (we reden die dag bij dezelfde jury) gaf deze man vrijwel niet hoger dan een 7 en 80% van de gereden proeven hadden onder de 170...ik vind het gewoon jammer dat iemand dus wel regelmatig 2en, 3en en 4en geeft maar geen 8en. Maar goed, dit was 1 jury en misschien wel een zeldzaam gevalletje

). Of het nou echt een 2 en 3 waard was dat weet ik niet...Maar de tweede proef toch nog een wp! 
Snoevie schreef:ik ben dan wel benieuwd waarom veel mensen dus schijnbaar voor kinderen toch echt milder zijn?
ik zag laatst een combinatie M1 rijden(welsh a ponytje,lief klein meisje erop,sterrenkijken,niet willen doorlopen,en dat kan een momentopname zijn,maar ik heb ze al meerdere malen gezien,en dan vraag ik me af hoe zo'n meisje van 7 jaar in het M1 terecht komt?)