Königs, Petrie of Derbie laarzen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:54

yv0nnee schreef:
Ik heb laarzen besteld! Königs Favorit is het geworden! Een iets lager model omdat ik ook wel eens spring maar met hoge dressuurboog en kroontje(A)!
ze hebben mijn voeten helemaal opgemeten enzo en over ongeveer een maand komen ze binnen:D

Goede keus! Is van die drie absoluut de fijnste laars en hij zal ook aanzienlijk langer meegaan dan de Derby's. Petries vind ik persoonlijk nergens naar zitten, dus gewoon een goede keus :D

Snoevie

Re: Königs, Petrie of Derbie laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:47

ik heb juist de ervaring dat de Derby's lang meegaan,maar het zal er ook vanaf hangen hoe je met je laarzen omgaat.

Konigs is zeker een uitstekende keus overigens!

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:56

Ik heb Königs voor op dressuuur wedstrijden, ze gaan erg lang mee en blijven mooi (mijn laarzen kosten alleen wel heel wat meer :o )
Voor spring wedstrijden heb ik Derby's, soepel, maar kunnnen niet op tegen Königs.
Thuis rijd ik met Petrie chaps, kan ik alleen niet vergelijken omdat ik deze dagelijks meerdere keren gebruik

Trouwens een erg goede keus!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:28

Ik heb zelf bruine Derby soft jumpers, zijn inmiddels een jaartje oud en nog als nieuw! Hele fijn laarzen, mooi zacht leer, idd een sportievere laars.

Zie dat je al laarzen besteld hebt, veel plezier ervan straks!