Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
Misterylady schreef:Ik ken genoeg mensen die van boven maat 42 hebben maar voor broeken 44/46 nodig hebben vanwege hun bouw. En die zijn verder echt niet te zwaar.
... Dus de grootte van de winkel zegt niet per sé iets

Darkness85 schreef:Misterylady schreef:Ik ken genoeg mensen die van boven maat 42 hebben maar voor broeken 44/46 nodig hebben vanwege hun bouw. En die zijn verder echt niet te zwaar.
Zoals ik dus.. Bovenkant maat 38/40, en onderkant maat 44.. ik ben dan wel 80kg.. Maar dat mag ook wel met m'n 1.80.. Ik loop er dus ook vaak tegenaan dat ik geen leuke broeken kan kopen.. Alleen maar saaie effen broeken.. Nooit is wat vrolijks.. Een lederen zitvlak is voor mij een must.. Dus heb ik nog minder keus..

LaFunkyJazz schreef:ecyoj schreef:Ik zoek een mooie zwarte of grijze rijbroek met ledere zit
maat (normaal kleding) 44
iemand enig idee voor een goeie? en een webshop(werk fultime weinig tijd voor winkelen)
Divoza gaat ook tot maat 46! Broeken zijn erg fijn!

Menino schreef:Echter denk ik niet dat 50+ er een brede markt voor is. Vraag is of het dan nog verstandig is om paard te rijden(ik heb daar nu zelf ookal heel lang in dubio over gezeten..)
Menino schreef:Ik wil niemand beledigen hoor...

samantha21 schreef:Ik weet dat de Mr Eds hier bij ons een tijd terug in onderhandeling was met een Engels bedrijf om grote maten in een betaalbare klasse aan te kunnen bieden. Of ze er ook zo ver mee is gekomen weet ik niet.
Het merk is Fuller Fillies 

Misterylady schreef:Heb namelijk net die van Horka gevonden maar die zijn best prijzig.
ingvdh schreef:Bij Horka kan je ze krijgen, maar dat gaat vaak alleen op bestelling en retourneren is vaak niet mogelijk.
Ik meende me te herinneren dat er een aantal maanden terug iemand bezig was een lijn op te zetten voor grotere maten, ik heb het even terug gezocht en NesyD heeft eind 2007 een balletje opgegooid, ik ben benieuwd of ze nog verder is gekomen met de plannen.

Wildgirl schreef:ik ga dit even volgen; ook leuke winterjassen á la equitheme(dus met leuke kleurtjes)zouden meer dan welkom zijn