Naarmate je vaker weg gaat met de trailer zou het steeds beter moeten gaan met laden, niet slechter. Als je denkt dat ze de dingen waar je heen gaat wel leuk vindt, ligt het misschien aan het trailerrijden zelf. Ik zou kijken of degene die achter het stuur zit (weet niet of jij zelf rijdt) nog rustiger kan rijden, vooral in de bochten echt overdreven rustig. Hoor je je paard veel stommelen?
Je kunt ook eens kijken op trailerladen.com Dat zijn twee instructeurs die het erg goed doen en een stapsgewijze methode hebben. Zij geven ook regelmatig cursussen en demo's.
Groetjes,
Janneke
sassie76
Geplaatst: 03-02-09 15:13
Helaas heb ik ook slechte ervaringen met het laden van mijn paard. Piet Nibbelink heeft mij enorm goed geholpen.
Door een aantal kliniekbezoeken is zij nu weer lastig te laden en wellicht dat ik nu ook een afspraak ga maken met Petra van 2moons. Zij zit voor mij een stuk dichterbij dan Piet.
Ik heb ook slechte ervaringen met het trailerladen. Totdat iemand uit de buurt te hulp schoot met een Monty Roberts halster. Wat een uitvinding Hij blijft nu zelfs los in de trailer staan.
wiseguy
Geplaatst: 22-02-09 10:08
Ook van Bas Peijpers hoor ik allerlei goede berichten, maar die zit in Noord-Holland. Volgens mij rekent hij ook geen bergen en werkt hij ook gewoon met het paard vanuit rust.