Welke handschoentjes kiezen? Horka, Kieffer, IR, BR, HH??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:48

Ik heb ze bij hypo besteld en gekocht.
Ik wou persee de handschoenen met Swarovski en die zijn duurder. Dit is een speciale uitvoering.

Misschien toch maar andere teugels proberen maar ik ga er wel mee terug!

sjaantje schreef:
LinZZZZ schreef:
Ik doe er toch echt niets raars mee hoor! Ik doe ze altijd pas aan als ik ga rijden. Trekken aan de teugels komt bij mij niet voor.
Misschien dat het wel kan liggen dat ik van die stoffen teugels heb.
Maar ik vind gewoon dat dat moet kunnen.
Bij mij zijn de handschoentjes ook niet helemaal door maar de bovenlaag gaat er wel af. Ik denk dat ik ermee terug ga, omdat mijn handschoenen €55 waren!! Ik heb in een ander topic ook gelezen dat meer mensen dit probleem hadden.

Dan vraag ik me ook nog af waar je die in godsnaam gekocht hebt, want zo duur zijn ze hier echt niet hoor :n De dikke zijn 40. De dunne 33.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:57

ik heb vorige week global handschoenen gekocht, en ben best wel vervelend emt goede handschoenen maar deze zitten erg lekker !! zal even foto zoeken

edit:

Afbeelding
ik heb ze in het bruin

wat ook fijne handschoenen zijn die van de imperial rider ! die heb ik voor wedstrijd in het wit

Utixo

Re: Welke handschoentjes kiezen? Horka, Kieffer, IR, BR, HH??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:06

Mijn Roeckl Suprema's waren ook 55,- :j . Nu was er maar 1 zaak in de buurt die ze had liggen, en ik had geen zin om te wachten tot ik ze ergens had besteld. De Light & Grip zijn inderdaad rond de 38,-.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:16

Ik heb de light & grip maar dan met swarovski steentjes er op. Die zijn ook €55.

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:53

Lekker origineel, maar ook ik zweer bij Roeckl! De toplaag gaat wel heel snel kapot en dat ziet niet mooi uit, maar met rijden maakt het echt totaal niet uit, de grip blijft gewoon goed.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:00

nou dat vind ik eigenlijk te gek als de toplaag snel kapot gaat. Ik stoor me daaraan. Als het nu een handschoen van €10 was. Maar ze beginnen pas vanaf €33.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:47

Moderatoropmerking:
Er zijn weer diverse berichten verwijderd, waarin de onderbouwing ontbrak. Zoals mijn collega Maya al aangaf in haar moderatoropmerking, die ik hieronder nog eens heb gequoted, is het niet zinvol wanneer je niet uitlegt waarom jij kiest voor juist de handschoentjes, die je noemt. Bij deze dus nogmaals het verzoek om jouw keuze te onderbouwen. :)

Maya schreef:
HAR --> RUI.

Moderatoropmerking:
Verder heb ik een aantal oneliners verwijderd. TS verzoekt specifiek om ervaringen en tips voor handschoentjes. Het alleen noemen van namen (en dat tig keer herhaald zonder nadere uitleg) is niet echt zinvol. We zien graag ook wat meer uitleg en onderbouwing waarom jij specifiek dat merk of type handschoen je aanraadt.

hmarjolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 16:46

IK ben fan van RSL. Ze zijn wel een beetje dun, maar ik rij er al 3 jaar mee (5x per week) en ze beginnen nu pas af te takelen. Ik vind het prettig dat ze dun en soepel zijn, ook is de pasvorm perfect. Ik heb brede handen met korte vingers en heb dus altijd vingerruimte over. Bij deze handschoenen niet!

MarijeCasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:57

Ik zweer bij BR. Zit heerlijk soepel, warm in de winter en lekker koel in de zomer!