Oke, was gewoon nieuwsgierig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Nee, over een paard van mezelf dat was afgemeld bij de KNHS. Sorry, beetje verwarrend verwoord.
Oke, was gewoon nieuwsgierig
Robbertcv schreef:Een van onze pony's heet Indy, daar zijn er ook veel van willen ze mij dan ook verplichten om een andere naam te kiezen omdat ze anders in de war raken ofzo?
daantjuhhh schreef:Robbertcv schreef:Een van onze pony's heet Indy, daar zijn er ook veel van willen ze mij dan ook verplichten om een andere naam te kiezen omdat ze anders in de war raken ofzo?
Neej want de andere Indy's hebben een andere ruiter.
Het zou alleen zo zijn als jij 2 Indy's had.
Maar stel jij hebt een Indy en ik heb een Indy dan is er niks aan de hand.
pharagirlke schreef:Ai hier zou ik even heel hard van me afgebeten hebben en gemeld hebben dat zij degene zijn met het probleem en niet ik, dus dat zij het ook maar moeten oplossen

(of issie al genoemd)

en ik weet niet of jullie huis oid een naam heeft? dat je daar een soort achternaam van maakt stel dat jullie huis bijvoorbeeld de Gangelt heet dat je er van maakt Andoy van de Gangelt ofzo... (nu moet ik eerlijk toegeven dat ons huis Gangelt heet, en ik wist even niks beters als voorbeeld
) of naar de stal waar die staat/geboren is ( wellicht dat dat dezelfde stal is?)
Wij hebben toen der tijd een veulen de naam Amente C. gegeven. En iedereen wilde weten waarvoor die C stond. Dat konden ze niet plaatsen want de vader heette Solar en de moeder Simba. Maar de echte naam van de moeder was Cresenda. Dus vandaar de C. En toen de merrie overleed toen Amente 4 maanden was, waren we helemaal blij dat die C. er achter stond. Succes met het zoeken van een toepasselijke naam. 
Suggesties genoeg hier!