Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelf heb ik al wel in verlichte bakken gereden, maar wanneer het licht het niet doet laat ik het maar. Hoewel het er soms echt wel best licht is. annemariej schreef:vet maanritten eigelijk nog nooit van gehoord gwoon met volle maan gaan rijden of zo??
Op het strand is het heel gaaf dat de algen oplichten. Ik vond de paarden in het donker aanzienlijk rustiger dan wanneer ik ze 'gewoon' mee had. In elk geval wel supergaaf om te doen! StillAngel schreef:annemariej schreef:vet maanritten eigelijk nog nooit van gehoord gwoon met volle maan gaan rijden of zo??
Kun je bij Poelenburgh ook.. Dan rijd je savonds om 10 uur of 12 uur en dan ga je over het strand heen crossen met volle maan

) zet. En voorzover ze het kunnen zien, doen ze dat ook in het donker.

Vlinder32 schreef:ze zien goed hoor in het donker! ik rij niet in een donkere rijbak, dat lijkt mij dan weer niets

JewEmm schreef:Ik rijd soms in het donker nog na het rijden een stukje buiten om haar uit te stappen. Paarden kunnen veel beter zien dan wij in het donker. Ik blijf wel meestal op de weg.
Verder heb moet je er alleen voor zorgen dat je goed zichtbaar bent. Ik gebruik (misschien een beetje erg veel, maar onze verlichting langs de weg is er op sommige stukken niet) een hesje, om alle 4 de benen reflectie dingen, fietslampjes (op knipper stand) aan mn chaps en binnen kort ook een borst reflectie ding voor het paard, dat je van voren ook goed zichtbaar bent.