je gaat toch wel vaker ergens doorheen met hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je gaat toch wel vaker ergens doorheen met hem
gewoon vinden dat het de normaalste zaak van de wereld is............. vind het paard het vrij vlot ook
Blijf rustig en doe alsof je álle tijd van de wereld hebt 

Naomi_Star schreef:Candymarilyn schreef:Dat is nou wat ik bedoelde! Alleen kun jij het beter verwoorden. Verder wil ik de ts ook even vragen waarom oefenen niet kan. Eventueel via pb?
Dat heeft ze gezegd dacht ik, geen trailer ter beschikking om te oefenen
Candymarilyn schreef:maj0 schreef:Wij hadden dus laats ook het probleem dat ze de trailer niet in wou.
Wij hebben toen 2 longeerlijnen gepakt vast gemaakt aan de trailere en dan kruislings achter haar kont vast en dan rustig haar na voren duwen door de longeerlijnen iets straker aan te trekken. Wij hebben haar er zo met 5 man sterk in gekregen
Dit is nou niet bepaald een oplossing voor het probleem! Behalve als je wilt dat je paard nog angstiger wordt.
Ga iemand zoeken die er wat van kent. Die zal je paard helpen met het trailerprobleem. En zo iemand zal heus wel een trailer hebben die hem wilt meebrengen. Hij zal zowel jou en je paard begeleiden om het probleem voor eeuwig van de baan te doen. Ga vooral niet aan de slag met een katrol, touwen van achteren of slaan. Succes nog verder!
handdoeken om het hoofd, longeerlijnen achterlangs kruisen, bezems, gauw klep dicht zodra paard er in staat.... gaat allemaal maar 1 of 2 keer werken en daarna laad je paard niet meer of ze worden steeds lastiger.
Naomi_Star schreef:kijk een op http://www.2moons.nl en mail daar eens naar! Mijn paard was echt een ramp maar heeft alle angst overwonnen!

.. Ik heb er zelf ook heel veel van geleerd! maj0 schreef:Candymarilyn schreef:
Dit is nou niet bepaald een oplossing voor het probleem! Behalve als je wilt dat je paard nog angstiger wordt.
Ga iemand zoeken die er wat van kent. Die zal je paard helpen met het trailerprobleem. En zo iemand zal heus wel een trailer hebben die hem wilt meebrengen. Hij zal zowel jou en je paard begeleiden om het probleem voor eeuwig van de baan te doen. Ga vooral niet aan de slag met een katrol, touwen van achteren of slaan. Succes nog verder!
Nou het probleem is neit dat zij bang is, alleen dat ze haar kop dwars had staan en waarom ik dat weet omdat ze die week er voor er gewoon normaal in liep, maar je moet haar toch in de trailer krijgen als je ergens staat. Wat ze precies had maar ze heeft niets geen nare ervaringen er mee, ze wou gewoon werkelijk niet. Normaal gaat het heel makkelijk zonder geweld. (en ook nu geen geweld, en dr waren mesne bij die er verstand van hadden)
). 
krijgt nog wel altijd een snoepje als hij erin is haha.
hij doet het nu gelukkig ook bijna nooit meer