Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ook diverse lagen aan, het enigste wat ik nooit aan heb is handschoenen
ik vind het ellendige krengen 

) en handschoenen met zo'n ''wanten'' kap erover

wouterpaard schreef:Waar halen jullie die strippen vandaan waar mensen het over hebben? Dat je die kan breken en dat ze dan warm worden?
__rosalie__ schreef:wat ik voorheen wel eens deed, was aardappels koken (met schil) en deze in zilverfolie wikkelen, en in de jaszakken doen, zo heb je een eigen kacheltje waarmee je je handen tussen door kan opwarmen. een regenbroek helpt ook voor over je jogging broek+legging heen zo komt de koude windt er niet doorheen.
Nonnekuh schreef:De Action ( weet trouwens niet of die overal in den lande zit ) heeft ook handenwarmertjes. Zit zo'n klikding in waardoor die dingen opwarmen en een halfuur ofzo lekker warm blijven.
Kosten 89 cent per 2. En je kunt ze weer opnieuw gebruiksklaar maken door ze te koken.

__rosalie__ schreef:wat ik voorheen wel eens deed, was aardappels koken (met schil) en deze in zilverfolie wikkelen, en in de jaszakken doen, zo heb je een eigen kacheltje waarmee je je handen tussen door kan opwarmen. een regenbroek helpt ook voor over je jogging broek+legging heen zo komt de koude windt er niet doorheen.
Het lijkt me nog al vreemd met aardappels in je zakken. Maar wel lekker warm!