Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ClaudiaMP schreef:nou de punten die je zelft zegt zijn natuurlijk bealngrijk
kijk voor je ! en lach in ieder geval iemand die chagarijnig kijkt is niet bepaald leuk om naar te kijken !
let op je hele houding schouders naar achter goed zitten goede been binnen komen ! rechtop hakken uitdrukken niet te veel stelling !
_10_ schreef:ClaudiaMP schreef:nou de punten die je zelft zegt zijn natuurlijk bealngrijk
kijk voor je ! en lach in ieder geval iemand die chagarijnig kijkt is niet bepaald leuk om naar te kijken !
let op je hele houding schouders naar achter goed zitten goede been binnen komen ! rechtop hakken uitdrukken niet te veel stelling !
Het maakt (mij als jury) totaal niet uit of iemand geconcentreerd kijkt of met een glimlach op het gezicht de baan door gaat.
Soms zie ik wel een geforceerde glimlach, dat ziet er heel vreemd uit! Dan gaat mijn voorkeur toch meer uit naar een geconcentreerd gezicht, vaak schieten die vanzelf weer op een glimlach na het afgroeten, dát vind ik veel leuker om te zien
Citaat:het is heel belangrijk dat je recht binnenkomt en dat je voor zover dat mogelijk is, recht stilstaat.