- het ziet er zo gezellig wit uit
- chocolade melk
- de wespen overleven niet
- je kan te laat komen op school, want ach je valt en moet verder lopen
en dan natuurlijk al het bovenstaande
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Miss_Malfoy schreef:Mijn bak is nu dus juist super!
Als het begint te dooien overdag, laat je wat frisse paarden los die de bovenste laag losmaken, dan even slepen en doen, en voila, je kunt prima rijden.
(en volgens omschrijving zou dat het hele jaar te berijden zijn. Nou, die grond is gewoon kéihard)
Van mij mag het dus voorlopig nog even vriezen. Verder ben ik een echte zomerfan, het is mij niet snel te warm, maar als het dan toch winter moet zijn dan maar met flink vriezen , beter dan dat kwakkelweer. _Jennifer_ schreef:Miss_Malfoy schreef:Mijn bak is nu dus juist super!
Als het begint te dooien overdag, laat je wat frisse paarden los die de bovenste laag losmaken, dan even slepen en doen, en voila, je kunt prima rijden.
Tja, helaas mogen we geen paarden loslaten op het agterbergterrein(en volgens omschrijving zou dat het hele jaar te berijden zijn. Nou, die grond is gewoon kéihard)
En ik kan wel binnenrijden hoor, maar ik vind het gewoon zo heerlijk om buiten te rijden

).
_Jennifer_ schreef:Miss_Malfoy schreef:Mijn bak is nu dus juist super!
Tja, helaas mogen we geen paarden loslaten op het agterbergterrein(en volgens omschrijving zou dat het hele jaar te berijden zijn. Nou, die grond is gewoon kéihard)
En ik kan wel binnenrijden hoor, maar ik vind het gewoon zo heerlijk om buiten te rijden