Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barbara28 schreef:Ik heb het een tijdje terug voor het eerst meegemaakt, dacht echt wat is dit nu weer! hij wilde me waarschuwen dat ik niet moest schrikken van mijn slechte punten en wilde me uitleggen dat hoe ik moest doorzitten. Ik vond het een beetje nodeloos commentaar waar ik niet veel mee kon. Mijn paard zit gewoon echt stinkmodder en als hij dan ook nog zijn rug vastzet (door mijn zenuwen hoor) dan is hij gewoon niet uit te zitten, dan kan hij wel zeggen bekken meer kantelen, maar dat werkt dan niet..
__PSM__ schreef:Waarschijnlijk, snap je anders helemaal geen bal van je punten lijkt mij, ik kan me er ook wel in vinden hoor barbara 28...

. Ik dacht eerst atlijd dat ik automatisch goed reed maar dat bleek niet het geval 
(was nog in de B overigens)
, toen kwam ze uit het hokje om dat te vertellen. Wel mocht ik mijn proef uitrijden en
. Vond het wel heel hip, zo kon ik direct verbeteren op die dag, en niet pas een maand later op mijn volgende wedstrijd. Best leuke puntjes gereden toen!