Ik zou gewoon met bescherming rijden hoor. Volgens mij kan het geen kwaad! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou gewoon met bescherming rijden hoor. Volgens mij kan het geen kwaad! 
) en er is geen water (waar ook weer zand opstuift). 
. En ik kan je zeggen het met-je-eigen-paard-op-het-strand gevoel is echt ultiem!
.
) maar ik onthoud de tip zeker. 
Silence schreef:Lijkt me ook ultiem inderdaad.
Ik verwacht niet we zover komen dat we echt het water in gaan (al weet je het nooit met mijn knollie) maar ik onthoud de tip zeker.

Silence schreef:Ja, zee waag ik me sowieso niet aan, maar die poeltjes..............ach wie weet...
! 
Silence schreef:We gaan naar Zeeuws Vlaanderen.
Ik laat me inderdaad gewoon verrassen.

ijssnuiver schreef:Misschien staat er wel net een klein geultje, dat je daarin kunt om even te "voelen". Dat is ook al erg leuk! Persoonlijk vind ik echt de zee ingaan beetje gevaarlijk(ivm stromingen en klein ongelukje van mezelf).

zammetje schreef:ijssnuiver schreef:Misschien staat er wel net een klein geultje, dat je daarin kunt om even te "voelen". Dat is ook al erg leuk! Persoonlijk vind ik echt de zee ingaan beetje gevaarlijk(ivm stromingen en klein ongelukje van mezelf).
Dat dacht ik dus ook, tot ik een keer door een ondiep lijkend geultje heen reed, bleek dat er kinderen in de geul een kuil had gegraven, deze was ook volgelopen met water. Paard ging onderuit, met mij erbij. Nee, ik rijd liever door de zee, maar ga meestal niet dieper dan kniehoogte.
.
).

passoasam schreef:Als je peesjes nat worden worden ze natuurlijk ook veel zwaarder. Geloof niet dat dat erg lekker is voor je paard. Samen met het gegeven dat het klittenband sneller los laat. Ik doe het zelf in ieder geval nooit.