Petrie laarzen & chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xAmigo

Re: Petrie laarzen & chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:14

Mijn laarzen moesten ook op maat gemaakt en dus besteld worden, en ze zeiden bij Petries dat het 4 weken zou duren, de verkoopster bij de winkel zei: maak er maar 6 van. Uiteindelijk werden het 8 weken. Nagelbijten / Gniffelen

xLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:22

ja tussen chaps en laarzen zit weinig verschil.. licht gewoon aan welke jodphurs je eronder hebt.
Maar over de laarzen.. de PERFECT heeft een slechte caouting.
kheb zelf petrie Standaart opmaat gemaakt

sam99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:26

hoi

Ik heb zelf geen petrie laarzen, maar ik heb voor hetzelfde geld bij huetrijlaarzen in bunnik laarzen van zijn eigen merk op maat gemaakt. Er zit alleen wel een levertijd op

barbara_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:49

Ik heb nu petrie chaps, met global jodphurs ( omdat ze geen 43 hebben van petrie Bloos ) Je kan heel goed het verschil in kwaliteit zien, mn chaps zien er nog veel beter uit!
Ik wil hiernaast ook nog heel graag petrie laarzen. lijkt me eigenlijk toch handiger!

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 19:00

Oke, dankjulliewel!

Speedyq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:57

van Cavallo hebben ze een meegroei laars. Daar zit een extra zooltje in die je eruit kan halen als je voeten groter worden en daardoor de laarzen dan alsnog een tijdje past. In de schagt zit een randje elastiek waardoor je kuit ook ruimte heeft om te groeien.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:38

Oke, maar ik was op zoek naar Petrie 's , en zoals je gelezen kan hebben, heb ik die al besteld Knipoog

xXmaaikieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:31

ik vind petrie heel fijn!..en dan nog het liefst met rits!
de petrie allure ga ik kopen!

xxxkimmxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:33

Ik heb ook de petrie hampshire!!
Hij zit echt super, en hij is tenminste niet zo stug als die petrie laarzen zonder rits!
Bij mij was alleen het probleem dat zelfs de kleinste lengte te hoog voor mij was.
maar toen hebben we er van die speciale hakjes voor gekocht , en nu heb ik nergens meer last van!!*D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:43

Ik heb de petrie hampshire, en ik ben er heel tevreden over! :)
En wss ga ik de Petrie chaps ook nog kopen.

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:54

Ik heb petrie laarzen gehad. Beviel me niet echt zo. Dat inlopen was bij mij een ramp!!

Heb ze toen snel weer verkocht en heb metteen Petrie chaps gekocht. Die heb ik nu 3 jaar. Merk wel dat ze nu iets uitgerekt zijn maar ze zitten Heerlijk!!!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:15

xAmigo schreef:
Mijn laarzen moesten ook op maat gemaakt en dus besteld worden, en ze zeiden bij Petries dat het 4 weken zou duren, de verkoopster bij de winkel zei: maak er maar 6 van. Uiteindelijk werden het 8 weken. :=

Nou, ik ben er ook echt klaar mee.. Heb op 22 oktober een paar Petrie Elegance's aan laten meten. Levertijd 8 weken. En nog niks hè.. Voor laarzen van ruim 700 euries (op maat) mag je toch wel wat meer van de service verwachten dan dit :(

Petrie chaps zijn echt heerlijk. Jammer dat ze de bandjes van de onderkant van elastiek maken, kunnen ze beter van leer doen. Dat gaat wat langer mee.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:08

Ik heb de Petri Perfect, paste in standaard maten en ben er heel tevreden over :j

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:22

ik heb laarzen, in het begin zitten ze vreselijk,, echt niet leuk maar daarna zitten ze geweldig. mijn instructrice heeft petrie laarzen van ong. 15 jaar oud ofzo en die zien er nog goed uit

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:24

Ik heb de Petrie Anky, en ze zitten heeeeeeerlijk :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:29

Waarom wil je persé petrie? Er zijn genoeg andere merken met "goedkopere" laarzen.
Je heb ook speciaale "meegroei" laarzen zoals van Derby die heeft laarzen die nog een aantal maten met je voeten mee groeien en die je dus over 3 jaar nog aan kan.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 19:09

Petrie laarzen schijnen erg stug te zijn met inlopen. Zou dan eerder voor een ander 'merk' gaan

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 19:11

Met inlopen wel stug. Maar áls je ze éénmaal ingelopen hebt, zijn ze dat zeker waard.

mariekjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:01

de petrie chaps zijn erg goed en stevig
en aangezien ik al heeel lang met chaps rij
wil ik niks anders meer :+

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 01:09

Ik heb petrie perfect zo'n 3jaar alleen hebben ze de lengte verkeerd gemeten (bij hypo)ik gebruik ze wel en er zit inmiddels een rits en ik moet wel dikke sokken aan anders zit het voor geen meter.maar ze zien er nog steeds uit als nieuw.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:51

Ik heb mijn Petrie standaard helaas zelf niet goed besteld.
Ik heb ze zelf opgemeten (dom van mij) en besteld bij Huppa en nu heb ik laarzen die iets te ruim en te kort zijn.
Op zich niet heel erg maar elke keer als ik ga rijden zakken ze af bij mijn voet. Dan schuift mijn hiel naar boven.
Daarom heb ik toch maar besloten om de laarzen maar te verkopen. Mijn pony wil soms een beetje vervelend zijn en als ik dan van die laarzen aanheb waar je totaal geen gevoel in hebt.
Ik wil nu graag Petrie chaps proberen. Ik heb mijn benen gisteren in de ruiterzaak op laten meten, bij mij moeten ze ook worden besteld.
Weet iemand hoe duur die chaps zijn?

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:58

Ik zou als ik jou was voor de petrie laarzen gaan, vind ik toch net wat steviger. Ik heb zelf de petrie laarzen met rits achter, volgens mij heten die petrie perfect. Ik heb ze nu 1 jaar en zien er echt nog als nieuw uit. Ik vind het hele fijne laarzen.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 13:44

Bij mij kosten ze ong €95-100,-

_Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:47

ik heb ook petrie laarzen zitten echt heerlijk..!!
moesten alleen wel helemaal op maar gemaakt worden :P
maargoed heb er wel heerlijke laarzen voor gekregen heb ze nu al iets van 2 jaar en kunnen nog wel een aantal jaren mee *D

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:07

lovefi schreef:
Petrie laarzen schijnen erg stug te zijn met inlopen. Zou dan eerder voor een ander 'merk' gaan

'schijnen', heb je ze zelf gehad of niet? :) Ik heb ze wel en vind het zelf meevallen. :)