Hoe lang rijden julie in met springwedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Apocalatch

Re: Hoe lang rijden julie in met springwedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:35

Ik probeer er altijd een half uur van tevoren op te zitten. Dan lekker lang instappen en loswerken. Ik spring meestal laag in, gewoon om m'n paard los te maken en vertrouwen te behouden.
Voor het (eventuele) tweede parcours ga ik zo'n 8 combinaties voor me weer draven en galopperen en neem ik weer wat lage sprongetjes mee.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:36

Oke! Maar ik heb meestal 2 parcouren. Maar ik start B. En meestal spring ik 2 klassieke, of 1 klasiek en 1 progesief. Maar wanneer heb je dan barage? Als je 1 klassiek hebt, en als je die foutloos heb, heb je barage. Of kan het ook zo zijn dat je 2 klassieke hebt en een barage. Ik ben het echt helemaal kwijt, maar als je je inschrijft staat er volgensmij ook wat voor wedstrijd.

benedicte5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:57

Hey Geryon,het is altijd zo in Noord-holland dat het 1ste parcours klassiek is voor de punten,als je foutloos bent dan moet je bijna altijd aansluitend een barage rijden,soms is het zo dat de barage komt als alle combinaties geweest zijn en dan verhogen ze het zoals in Blokker,het 2de parcours is erg wisselnd of het is ook klassiek ook dus voor de punten maar dan zonder barage of het is progressief,dus als je snel punten wil scoren moet je wedstrijden uitzoeken waar er 2 keer klassiek gestart wordt.Hoop dat je antwoord hebt gekregen!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 22:49

Hahah, benedict! Zie het nu pas!:P:P:P Ja, nu weet ik alles wel weer hoor!:P