Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, nu sinds een jaar of 2 maar voor die tijd moesten we het ook altijd met een zeer slechte buitenbak doen, als het dan een tijdje slecht weer was kon je zo 3 weken niet rijden
Pascha schreef:En hoe ga je dat doen dan, met geen binnenbak, tot half 6 werken en een binnenbak in de buurt die altijd bezet is? Dan kan dat dus niet. Daarbij moet je dan elke keer met de trailer op pad. Met die sneeuw nu ga ik niet met de trailer weg. Dan maar niet rijden.
Ze staat elke dag buiten.

Beetje dom maar ja nu niets meer aan te doen 
Pion schreef:Buitenbak van ons is zo aangelegd dat deze eigenlijk het hele jaar goed te rijden is. Toch door de vochtigheid in de grond was hij de laatste dagen wat hard.
Rij dan meestal rond een uur of 2/3 s'middags omdat de bovenlaag dan wel los is (we slepen de bak ook zodat deze vlak blijft). Meestal stap ik dan alleen wat en soms een paar pasjes draf, galop doe ik niet. Ga met dit weer ook wel een buitenritje maken. Als de bak écht hard is en ik kan meer dan 3 dagen niet rijden huur ik een binnenbak hier in de buurt.

denice schreef:Ik kan ook niet rijden nu, maar per 1 feb ga ik verhuizen naar een stal met maarliefst 2 binnenbakken
Als je niet in de bak kan rijden, dan rijd je toch buiten? Dat doe ik althans.