bokkertjee schreef:ik heb helaas geen Cherryken ofzo.
't Is ook niet de bedoeling om de paarden dronken te voeren.....
Krijgen ze het wel heel warm van denk ik.....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bokkertjee schreef:ik heb helaas geen Cherryken ofzo.
Evelyne79 schreef:je kunt beter gewoon koud water meenemen, warm water bevriest eerder dan koud water

Evelyne79 schreef:bij een tankstation kun je jerrycans kopen, die zijn niet zo heel duur, als je dan twee kleintjes koopt kun je die wel achter op je fiets meenemen, heb je toch weer 10 liter water bij de hand
Cassidy schreef:Evelyne79 schreef:bij een tankstation kun je jerrycans kopen, die zijn niet zo heel duur, als je dan twee kleintjes koopt kun je die wel achter op je fiets meenemen, heb je toch weer 10 liter water bij de hand
Tien Liter? Weet jij hoeveel een paard per dag drinkt en drinken moet? Dat is zeker 8x zoveel.
Chubby schreef:Evelyne79 schreef:je kunt beter gewoon koud water meenemen, warm water bevriest eerder dan koud water
Warm water bevriest snéller dan koud water, niet eerder![]()
Evelyne79 schreef:je kunt beter gewoon koud water meenemen, warm water bevriest eerder dan koud water
[/quote]
waar ik niet mee kan rijden Evelyne79 schreef:ach wat zijn we flauw.
zet de klok ernaast.
als het warme water sneller bevroren is dan koud water, welk water zal dan eerder bevroren zijn