Ik heb al meerdere keren door Hoogkerk gereden en gekeken. Ook gevraagd.... zonder resultaat overigens. Voor meer info heeft mijn dochter dit filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=b0hOAFWkMkE Zou toch mooi zijn als de kerstwens van mijn dochter... het paard Timo nog één keer mogen zien, als die uit zou mogen komen....
Hoogkerk....daar zit ook Sipko Sipkens, een handelsstal 'waar de meningen over verdeeld zijn'. Als hij daar naar toe is gegaan acht ik de kans klein dat ie daar nog is, maar als hij iets weet zal Sipko het denk ik wel vertellen.
Met Sipko is helemaal niets mis, een alleraardigste man die heel heel heel veel moeite voor ons heeft gedaan. Hij heeft Timo ook niet gezien. Sipko heeft geheel belangeloos een middag alles voor ons afgebeld voor informatie over Timo. Indien ik vooroordelen had over handelaren, zijn deze nu helemaal weg!! Ik zal het nooit vergeten hoe fijn we daar zijn opgevangen, samen met mijn dochter!!!
En wederom heb ik offtopic berichten verwijderd. Nogmaals, blijf ontopic, reageer alleen als je informatie hebt welke de TS kan helpen bij haar zoektocht, heb je die informatie niet dan is het niet toegestaan hier te reageren!
Tanja
Geplaatst: 29-01-09 18:04
Moderatoropmerking:
En wederom heb ik offtopic berichten moeten splitten. Nogmaals, heb je geen informatie voor de TS dan is het niet toegestaan te reageren. Ik dacht dat mijn voorgaande opmerkingen duidelijk genoeg waren.
Ts, ik heb je een mailtje gestuurd, ik weet aan wie hij verkocht is maar liever even over de mail verder.
Tanja
Geplaatst: 29-01-09 22:06
Iom TS hier een slotje. TS let er wel op dat, mocht je om welke reden dan ook deze zoektocht weer willen hervatten, je geen nieuw topic aan mag maken. Je kan dan een pb sturen naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen.