Rijlaarsprobleempje, iemand tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

claud01

Re: Rijlaarsprobleempje, iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:32

Het ligt eraan of ze erg prijzig zijn. Als het hele dure laarzen zijn dan zou ik er zelf niet aan gaan (laten) sleutelen.
Ik heb laatst laarzen van 24,95 gekocht waarvan de klittenbandsluitingen tekort waren. Voor dat geld heb ik er zelf een stuk elastiek tussen gezet. Maar als het laarzen van meer dan 50 euro zijn dan zou ik ze mooi terugbrengen naar de winkel en dan maar wachten tot er rijlaarzen in de winkel zijn die wel helemaal passen.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 17:14

Ze waren maar € 34,95 maar dat had voor mij niets uitgemaakt als het maar opgelost kon worden. Dat is helaas niet gelukt en zoals al eerder gezegd gaan ze retour.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:50

Misterylady schreef:
De enige andere optie die dan overblijft is laarzen op maat laten maken (gezien mijn kuitmaat) en dat is me te duur. Zoveel rij ik niet.

Mijn moeder had 8 jaar geleden ( Clown ) van Aigle rubberlaarzen gekocht met een brede kuit, misschien eens informeren?
Ik weet niet of ze ze nu nog hebben? Maar mijn moeder heeft nooit paardgereden sinds we ze hebben gekocht!

_Bianca___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:03

Ik zou ze ook retour sturen.
Weet wel dat M.H ook wide maten heeft en in prijs best wel mee valt Knipoog

natje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:20

welk merk is dat? Ik zit ook altijd te klooien met welke laarzen en ik wil wel laarzen maar dan geen rubber en liefst ook geen leer.....:S

JesNobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:01

Mooie laarzen maar jammer dat ze dan niet goed zitten. Heb je ze van te voren wel gepast? Ik denk dat je ze via internet hebt besteld? Anders is het misschien handig om ene keer bij Divoza of een andere winkel langs te gaan en daar laarzen te passen/kopen;)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:35

misschien is op www.ooteman.nl kijken Knipoog bij kunstof rijlaarzen staan extra wijde laarzen of met rits Knipoog!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:46

natje86 schreef:
welk merk is dat? Ik zit ook altijd te klooien met welke laarzen en ik wil wel laarzen maar dan geen rubber en liefst ook geen leer.....:S

Een paar mensen op mijn manege hebben laarzen (die kindern zijn 10 jaar, maar mischien zijn ze ook met een grotere maat) die niet van rubber zijn, maar ook niet van leer. Het zijn mooie laarzen, je zou zweren dat het leren laarzen zijn, qua uiterlijk, maar dat zijn ze niet. Ik ga wel even naar het merk enzo vragen.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 11:55

JesNobel schreef:
Mooie laarzen maar jammer dat ze dan niet goed zitten. Heb je ze van te voren wel gepast? Ik denk dat je ze via internet hebt besteld? Anders is het misschien handig om ene keer bij Divoza of een andere winkel langs te gaan en daar laarzen te passen/kopen;)

Divoza zit hier niet in de buurt. En de meeste zaken die hier wel in de buurt zitten, hebben voornamelijk Aigle. Daar pas ik echt niet in. Dus idd de gok genomen en via internet besteld. Wel vantevoren goed nagevraagd of ik ze kon retourneren en m'n geld terug kreeg. Maar dat was geen probleem.

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:19

nuggie schreef:
Misterylady schreef:
De enige andere optie die dan overblijft is laarzen op maat laten maken (gezien mijn kuitmaat) en dat is me te duur. Zoveel rij ik niet.

Mijn moeder had 8 jaar geleden ( Clown ) van Aigle rubberlaarzen gekocht met een brede kuit, misschien eens informeren?
Ik weet niet of ze ze nu nog hebben? Maar mijn moeder heeft nooit paardgereden sinds we ze hebben gekocht!

Misterylady schreef:
JesNobel schreef:

Divoza zit hier niet in de buurt. En de meeste zaken die hier wel in de buurt zitten, hebben voornamelijk Aigle. Daar pas ik echt niet in. Dus idd de gok genomen en via internet besteld. Wel vantevoren goed nagevraagd of ik ze kon retourneren en m'n geld terug kreeg. Maar dat was geen probleem.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:17

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 13:57

Ik ben inmiddels voorzien van passende, leren laarzen :D

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:07

Kijk dat is mooi nieuws! retour sturen was dus toch de beste optie ;)