Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misterylady schreef:De enige andere optie die dan overblijft is laarzen op maat laten maken (gezien mijn kuitmaat) en dat is me te duur. Zoveel rij ik niet.
) van Aigle rubberlaarzen gekocht met een brede kuit, misschien eens informeren?
bij kunstof rijlaarzen staan extra wijde laarzen of met rits
! natje86 schreef:welk merk is dat? Ik zit ook altijd te klooien met welke laarzen en ik wil wel laarzen maar dan geen rubber en liefst ook geen leer.....:S
JesNobel schreef:Mooie laarzen maar jammer dat ze dan niet goed zitten. Heb je ze van te voren wel gepast? Ik denk dat je ze via internet hebt besteld? Anders is het misschien handig om ene keer bij Divoza of een andere winkel langs te gaan en daar laarzen te passen/kopen;)
nuggie schreef:Misterylady schreef:De enige andere optie die dan overblijft is laarzen op maat laten maken (gezien mijn kuitmaat) en dat is me te duur. Zoveel rij ik niet.
Mijn moeder had 8 jaar geleden () van Aigle rubberlaarzen gekocht met een brede kuit, misschien eens informeren?
Ik weet niet of ze ze nu nog hebben? Maar mijn moeder heeft nooit paardgereden sinds we ze hebben gekocht!
Misterylady schreef:JesNobel schreef:Mooie laarzen maar jammer dat ze dan niet goed zitten. Heb je ze van te voren wel gepast? Ik denk dat je ze via internet hebt besteld? Anders is het misschien handig om ene keer bij Divoza of een andere winkel langs te gaan en daar laarzen te passen/kopen;)
Divoza zit hier niet in de buurt. En de meeste zaken die hier wel in de buurt zitten, hebben voornamelijk Aigle. Daar pas ik echt niet in. Dus idd de gok genomen en via internet besteld. Wel vantevoren goed nagevraagd of ik ze kon retourneren en m'n geld terug kreeg. Maar dat was geen probleem.