Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) aaide ik ook altijd paarden die langs de weg stonden. Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om een tik uit te delen op het moment dat er een dreigde te bijten! Dan liet ik het paard in kwestie gewoon verder met rust. Het is niet aan mij om een vreemd paard te corrigeren. Als ik jullie was zou ik deze merrie en haar veulen in het vervolg lekker met rust laten Hahaatje schreef:Vroegâh, toen ik zelf nog een pennymeisje was (ben ik soms eigenlijk nog steeds wel) aaide ik ook altijd paarden die langs de weg stonden. Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om een tik uit te delen op het moment dat er een dreigde te bijten! Dan liet ik het paard in kwestie gewoon verder met rust. Het is niet aan mij om een vreemd paard te corrigeren. Als ik jullie was zou ik deze merrie en haar veulen in het vervolg lekker met rust laten
Hahaatje schreef:Vroegâh, toen ik zelf nog een pennymeisje was (ben ik soms eigenlijk nog steeds wel) aaide ik ook altijd paarden die langs de weg stonden. Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om een tik uit te delen op het moment dat er een dreigde te bijten! Dan liet ik het paard in kwestie gewoon verder met rust. Het is niet aan mij om een vreemd paard te corrigeren. Als ik jullie was zou ik deze merrie en haar veulen in het vervolg lekker met rust laten
suleilitha schreef:Hehe, nog zo'n alwetende mistlamp. Paarden LIKKEN als ze zout willen uit je hand Brennie. Likken doet een paard met de tong, weetje wel, en bijten met de tandjes.
Daarnaast zijn 'sarcastische zijwegen' ook niet echt de bedoeling.brennie75 schreef:suleilitha schreef:Hehe, nog zo'n alwetende mistlamp. Paarden LIKKEN als ze zout willen uit je hand Brennie. Likken doet een paard met de tong, weetje wel, en bijten met de tandjes.
punt 1 hoef je nog niet zo beledigend te reageren, mevr die zichzelf geweldig vind!!
maar als je een platte hand geeft dan wil een paard nog wel eens lekker het zout uit je hand halen en dat doet ie dan met zijn voor tanden, niet lelijk bedoeld het paard dat , maar kan wel eens pijnlijk zijn!
en ik probeer deze meisjes wat uit te leggen , waar ze om vroegen, en dan hoef jij niet zo te reageren hoor! lekker vriendelijk hier zeg!
erg jammer! merry xxmas!
savasan schreef:Brennie, probeer jij eens het zout van je handen te halen met je tanden... ok gedaan? niet gelukt? Dat komt omdat je dat met je tong doet. (als je een beetje normaal bent)
@TS: Het slaan van een veulen of zelfs een paard dat je niet kent, vind ik echt not done. Als het je eigen paard was geweest, en een voorbijganger die je helemaal niet kent, zou hem slaan... Wat zou jij daar dan van vinden?
Vjestagirl schreef:Ehrm nee... Een paard blijft gewoon likken als hij zout wil... Die doet dat niet met zijn tanden.

L_ola schreef:Vjestagirl schreef:Ehrm nee... Een paard blijft gewoon likken als hij zout wil... Die doet dat niet met zijn tanden.
Jawel hoor.
Dat deed mijn vorige paard ook, schraapte met zijn voortanden over het zoutblok.
L_ola schreef:Vjestagirl schreef:Ehrm nee... Een paard blijft gewoon likken als hij zout wil... Die doet dat niet met zijn tanden.
Jawel hoor.
Dat deed mijn vorige paard ook, schraapte met zijn voortanden over het zoutblok.
)
En ik maar waarschuwen.)