Rijboek nu al kapot?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Speedyq

Re: Rijboek nu al kapot?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:37

IK heb vroeger altijd met kunstleren zitvlak gereden, maar is mij nog nooit overkomen.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn broeken niet de goodkoopste waren, maar ook zeer zeker niet de duurste en waren ook geen rijbroeken van Mondoni

Ik rij nu met broeken zonder kunstleer en heb paar broeken van NedHorse ( ook met kunstleder zitvlak te koop ) en die heb ik nu minimaal 2 jaar en rij er veel mee, maar ziet er nog steeds perfect uit en absoluut nergens geen slijtage

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:38

Nou, dat is echt niet normaal!
Als ik jou was zou ik Divoza bellen

Adi_love_you

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:42

Gaaaap dat is erg!
divoza bellen
dat kan niet hoor je hebt er pas 5x meegereden

Flambeau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:45

Hoort volgens mij niet te kunnen hoor! Beetje stom als je er pas 5x mee hebt gereden..

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:50

een half jaar is indd al een hele tijd, maar zolang je niks geks met die broek hebt gedaan is het gewoon belachelijk. of het nou een broek van divoza is ( die dat overigens wel sneller doen ) of een broek van cavallo oid. geen enkele broek zou na een half jar al doorgezeten mogen zijn.

Tinker32

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:07

Het hoort idd niet maar het kan zijn dat het doordat het een tijdje 'stil' heeft gelegen.
Maar het kan ook gewoon een fabrieksfout zijn, of er is bij de winkel/transport niet goed mee omgegaan. Ik heb er niet zoveel verstand van maarja.

Groetjes!

marritpiebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:12

ik heb een halfjaar geleden ook een broek gekocht bij divoza van mondoni, daar zitten nu 2 gaten in. het begon met een maand al te slijten. dit vind ik ook nogal slecht!