Wat is nou een mooie en een populaire springcap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Wat is nou een mooie en een populaire springcap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:02

Snoevie schreef:
tja vond ik ook nogal apart.......je moet een cap nemen omdat hij goed past en dat ie mooi is,is ook wel fijn.
maar om nu alleen een cap uit te zoeken vanwege het feit dat ze duur zijn oid.........

Heey! Ik wil niet een cap die duur is, maar ik wil die soort cappen, en die zijn duur. Ik denk dat ik mijn vraag een beetje verkeerd heb uigelegd als ik kijk naar de reacties!XD Ik wil zo'n soort cap omdat ie lekker zit en omdat ie mooi is. En omdat ik van mijn echte vader (gescheiden) 2 verjaardagen niks heb gehad, heeft ie het gespaard (wat ik eigenlijk zou krijgen) en mag ik zo'n cap, dat ze nou toevallig duur zijn..., oke. Maar daar bedoel ik alleen mee dat mensen niet met harry horse of casco ofzo komen, want casco krijg ik hoofdpijn, en harry horse gebruik ik voor normaal rijden. Sorry dat ik het niet goed heb uitgelegd mensen!!!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:07

Natasja91 schreef:
............
Huilen van het lachen
Haha m'n moeder ziet me aankomen..
Mam ik wil die van 90,- niet hoor, die is zooooo 2007 Nors opkijken
Die van 580,- is nu in!

mensen, doe is ff normaal! dat jullie me nou niet begrijpen, hoef je niet zo banketstaaf te doen! Hoe moet ik anders uitleggen dat ik zo'n soort cap wil, de namen weet ik niet, dus moet ik wel uitleggen dat het de cappen zijn die je bijna overal ziet, dat ze duur zijn en al die oliebol. Het kan me niet boeien of ik nou die ene van 20 jaar geleden neem of die ene die nu echt bijna overal te zien is. Maar om uit te leggen welke soort caps ik bedoel moet ik wel zeggen, die dure, die nu populair zijn bij veel springruiters, anders begrijpen jullie niet welke cap ik bedoel. En het is ook niet zo dat ik ze wil omdat ze duur zijn, gewoon om jullie te laten begrijpen over welke ik het heb! Doe is niet zo dom en denk gewoon ff na!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:08

Gelukkig zijn er ook een paar mensen die gewoon nadenken en gewoon normaal reageren!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:17

Allerliefste Geryon, ik kan er ook niks aan doen dat je nu opeens drie keer een uitleg post en begint te katten omdat er wéér iemand post die jou niet begrijpt (vóór je drie uitleggen). Huilen van het lachen

highclass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:19

Ik heb ook een gpa highlite, met roze steentjes erop. Heeft wat gekost maar ik heb hem nog nooit bij iemand anders gezien

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:22

Geryon schreef:
Gelukkig zijn er ook een paar mensen die gewoon nadenken en gewoon normaal reageren!

Gelukkig zijn er ook mensen die hun beginpost wel duidelijk verwoorden en daarom geen reacties krijgen zoals deze...

En wat is er mis met een harryhorse? Springen is ook normaal rijden...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:33

met harry horse is niks mis mee, het is echt een ontzettend fijne cap, zit echt lekker. Ik heb hem ook, maar ik wil voor springWEDSTRIJDEN zo'n soort cap. Nu nog niet, want ik benvolop aan het kijken ervoor, en me vader is nu toch in een ander land. Maar als ik wat verder ben in het springen. En als je nu eens terugkijktnaar mijn beginpost is het eigenlijk al duidelijk, lees hem zelf ook nog maar een keer. Dat dure staat zelfs tussen haakjes

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:36

Natasja91 schreef:
Allerliefste Geryon, ik kan er ook niks aan doen dat je nu opeens drie keer een uitleg post en begint te katten omdat er wéér iemand post die jou niet begrijpt (vóór je drie uitleggen). Huilen van het lachen

Hahah, dat is ook een beetje raar van mezelf dat geef ik toen, maar als ik dan een uitleg geef, gewoon heel normaal, en dan kijk ik en dan is er nog zo'n reactie, daar geef ik dan uitleg bij, en dan nóg een banketstaaf reactie, wordt ik wel een beetje boos. Maar niet wetend dat ik het toen nog niet uit had gelegd wat ik bedoelde, al staat het wel goed in de beginpost

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:37

Nee, ik vind je beginpost nogsteeds niet duidelijk, sorry... Wel met de informatie die je net gegeven hebt, maar zonder niet.

En mijn reactie was bedoeld om in te laten zien dat het je eigen fout was, en dat je dus niet zo boos hoeft te reageren op bokt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:38

Geryon schreef:
Natasja91 schreef:

Hahah, dat is ook een beetje raar van mezelf dat geef ik toen, maar als ik dan een uitleg geef, gewoon heel normaal, en dan kijk ik en dan is er nog zo'n reactie, daar geef ik dan uitleg bij, en dan nóg een banketstaaf reactie, wordt ik wel een beetje boos. Maar niet wetend dat ik het toen nog niet uit had gelegd wat ik bedoelde, al staat het wel goed in de beginpost

Het is geen banketstaaf reactie, het is een eerlijke reactie. En als de duidelijke reacties allemaal al gepost worden vóór dat jij uitleg geeft, kun je moeilijk verwachten dat mensen weten wat je bedoeld, niet?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:50

mee eens.

en ik wil ook wel weten wat er mis is met een HH?
tja je schrijft het alsof het je alleen maar gaat om een dure.

want goedkopere merken wijs je zowieso al van de hand.

je schrijft ook dat je gewoon een mooie wil,maar gaan prijs en uiterlijk altijd hand in hand?ook een wat minder dure cap kan mooi zijn.

zo komt het iig over.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:16

highclass schreef:
Ik heb ook een gpa highlite, met roze steentjes erop. Heeft wat gekost maar ik heb hem nog nooit bij iemand anders gezien

Nog nooit bij iemand anders gezien? Maar dat wil ze toch juist..'van die populairen' Huilen van het lachen

Offtopic: Die heeft je zeker wat gekost Lips are sealed

Foto? Schijnheilig

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:09

tja ts in je topictitel vraag je om een populaire springcap.....kies gewoon degene die je het lekkerst vind zitten en die je ook mooi vind
(die higlite is toch 1100 euro oid?ik zou er niet mee durven vallen)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 09:09

Heey! Oke, ik ga het helemaal nog eens uitleggen. Ik heb eens zo'n cap op gehad van GPA en ik vond hem echt heerlijk zitten. Alleen wist ik de naam niet, en wist toen ook niet eens dat ie van GPA was, dus vroeg ik hier op bokt naar zo'n cap, maar ik wist er niks anders van, dat dat ik hem veel zie in de springsport en dat hij duur is. Daar gaat het me helemaal niet om, maar dat is alleen om te zeggen welke ik bedoel. En nu zie je dat jullie nu wel weten welke cap ik bedoel, door de informatie die ik geef. Maar nu denken jullie dat ik er zo eentje wil omdat hij populaire is, en omdat hij duur is. Dat is niet zo, maar met die informatie wilde ik alleen laten blijken wat voor cap ik bedoel. Ik wil dus zo eentje van GPA, zijn mooie die lekker zit, of ie nou 1 euro was, of 1000, de prijs kan me niet zoveel schelen. Meer hoe die zit enzo, maar toevallig zijn dat soort cappen duur. (Zou leuker zijn als ze in het echt ook 1 euro waren, had ik er gelijk een paar gekocht!XD) Maar snappen julie me nu? Nogmaals sorry, maar ookal zeg ik van: Ik wil perse een dure cap die hééél populaire is, hoef je alsnog niet van zulke reaccties te geven. Ik vraag wat, en het antwoord daarop staat niet eens in sommige reacties. Alleen maar meningen. Je mag natuurlijk je mening geven, maar doe het dan ff op een andere manier dan me zitten uitlachen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 09:12

En de highlite ofzo, vind ik niet eens mooi (heb net een site gevonden met al die soort caps) Ik wil eigenlijk de GPA Air S Riding Helmet, maar meer springen vind ik de GPA Speed Air Riding Helmet meer leuker, en die heb ik gepast en die zit heerlijk!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:12

Lijkt me een duidelijke uitleg.
Back ontopic.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 17:39

Heey! Uhmm, wat betekend ts?!?

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:45

Een goede springcap waar je veel springruiters mee ziet is de GPA speed air!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:45

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:04

Geryon schreef:
Heey! Oke, ik ga het helemaal nog eens uitleggen. Ik heb eens zo'n cap op gehad van GPA en ik vond hem echt heerlijk zitten. Alleen wist ik de naam niet, en wist toen ook niet eens dat ie van GPA was, dus vroeg ik hier op bokt naar zo'n cap, maar ik wist er niks anders van, dat dat ik hem veel zie in de springsport en dat hij duur is. Daar gaat het me helemaal niet om, maar dat is alleen om te zeggen welke ik bedoel. En nu zie je dat jullie nu wel weten welke cap ik bedoel, door de informatie die ik geef. Maar nu denken jullie dat ik er zo eentje wil omdat hij populaire is, en omdat hij duur is. Dat is niet zo, maar met die informatie wilde ik alleen laten blijken wat voor cap ik bedoel. Ik wil dus zo eentje van GPA, zijn mooie die lekker zit, of ie nou 1 euro was, of 1000, de prijs kan me niet zoveel schelen. Meer hoe die zit enzo, maar toevallig zijn dat soort cappen duur. (Zou leuker zijn als ze in het echt ook 1 euro waren, had ik er gelijk een paar gekocht!XD) Maar snappen julie me nu? Nogmaals sorry, maar ookal zeg ik van: Ik wil perse een dure cap die hééél populaire is, hoef je alsnog niet van zulke reaccties te geven. Ik vraag wat, en het antwoord daarop staat niet eens in sommige reacties. Alleen maar meningen. Je mag natuurlijk je mening geven, maar doe het dan ff op een andere manier dan me zitten uitlachen.
Oké.. ik heb een IRH die is ongeveer het zelfde als de gpa alleen staat er IRH ipv GPA op xD
Had je de naam niet gezien van Gpa? die staan er altijd zo groot op, kijk.. als jij het geld er voor hebt en jij vind hem lekker zitten, dan koop je hem toch Clown ? GEwoon een cap kopen wat lekker zit, ongeacht wat het merk is:)!
In jou geval, de GPA..

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:01

Kom ik aan met mn Kavalkade cap. Huilen van het lachen

Ik kon het niet laten Duivel

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:58

Ik hoef bij mijn ouders echt niet aan te komen met de vraag of ik misschien een cap van 475 euro mag.
Ik heb de cap van mijn zus gekregen een tijdje geleden! Hij zit heerlijk en hij is verstelbaar dus ik kan er wel een tijdje mee Knipoog

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:15

Geen populaire cap (juist leuk dat niet iedereen er mee loopt), naar mijn idee wel een mooie, (en wat erg belangrijk is) die erg fijn zit! en helemaal niet duur is.

De Tipperary Sportage Plus cap (als je wil weten hoe je er aan moet komen even googlen of pb'en)
Afbeelding

Stefje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:28

megan8 schreef:
0maris0 schreef:
Ik heb voor het springen de Kavalkade cap in het bruin besteld

Die is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa mee eens Haha!

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:53

Rachel_x schreef:
Wat maakt het nou weer uit hoe populair die is? Mijn god Nagelbijten / Gniffelen

Inderdaad, dat dacht ik ook al. Het gaat erom of het goed zit lijkt mij, maarja. Nagelbijten / Gniffelen