Nou ik denk niet dat dat gaat lukken

Wat snap je niet, misschien lukt het om uit te leggen....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

quote]
is inderdaad al heeeel lang geleden. Jammer hoor, was wel handig zo'n voorgevormd netje! Dan lijkt het mij inderdaad een uitdaging een mooie knot te draaien die goed blijft zitten.
ILoveMyHorse schreef:Ohnee he, ik heb net zo'n haarnetje met strik erboven gekocht.. Moet ik die maar weggooien?
Die dingen vind ik echt verschrikkelijk. En zien er niet uit
ILoveMyHorse schreef:Nee even serieus.. Ik wil niet voor gek lopen op wedstrijd, ik ga in januari voor het eerst starten en als ik dan als een een of andere 90's outfit kom dan neem ik liever nu gelijk maatregelen
Ik zie het voornamelijk bij jonge pony ruitertjes (niet aanvallend bedoelt, maar valt me gewoon op
)
Sass1994 schreef:Ik heb dun haar en doe er een donut in, maar ik zou niet bij dik haar etr nog een donut in doen hoor!
Storm76 schreef:Hier een filmpje hoe je een donutknot kan maken als je heel lang haar hebt;
http://nl.youtube.com/watch?v=Z8iZqobYaUk

) WhatIf schreef:Ik doe er altijd 5 elastieken om met een netje en klaar is kees
pebbels75 schreef:Werkelijk, ik ben zelf jury en het zal me worst wezen of er een donut inzit of een vlecht. Je krijgt er echt maar dan ook echt geen meer of minder punten voor. Als je haar maar niet loshangt is het prima. Dus dik haar wat moeilijk in een donut te proppen is kun je het beste in een vlecht doen volgens mij.
Mijn vraag is HOE je een donut bevestigd met dik haar, zonder dat die losse plukken onder je cap vandaan komen.
)
marrlinde schreef:ik heb zo'n haarnetje met strik met zo'n soort klip.
en dan zitten er nog diamantjes op ofzo
Wat vind jij ervan?