Dat snap ik
! Maar het is ook niet goed krijgen hoor. Gewoon eigenlijk de basis dingen er vriendelijk(!!) erin te krijgen. En lukt het niet jammer dan. En zeker, sommige dingen lukken ook niet in een week. Maar sommige dingen weer wel, ligt ook maar net aan het paard natuurlijk.
Maar ik had zoiets misschien weten bokkers nog leuke dingen voor de afwisseling aangezien hij eigenlijk alleen maar gereden of gelongeerd word omdat de bakken bijna nooit vrij zijn om de paarden lekker los te gooien, omdat ze op school zit.
En het is echt alleen maar proberen op een rustige vriendelijk manier, de dingen erin te krijgen, gewoon normaal stilstaan tijdens het poetsen (een keer een draaitje maken moet kunnen, maar daarna wel weer gewoon op de plaats stilstaan). Of tijdens het poetsen gewoon een pasje omdoen, als er een ander paard naast moet staan, of als je ergens bij moet of iets. Of gewoon terug kunnen gaan als het moet. Gewoon die basis dingen.
Ik ga niet overhaasten omdat 'ie alles in een week moet kunnen. Want dat moet hij gelukkig ook niet, en zo wel, dan had ik meteen gezegd; '' dat kan ik niet in een week doen, daar heb ik meer tijd voor nodig''.