laarzen wedstrijdjasje wat hebben jullie???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Re: laarzen wedstrijdjasje wat hebben jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:41

Mijn wedstrijdjasje was 40 euro, merk is belstar. Zit prima. Ik zie geen verschil met (hele) dure jasjes.

Mijn laarzen zijn van mountain horse (sportive rider). Er zit elastiek en een rits in de schacht dus gok dat ze ook om een brede kuit passen. Prijs weet ik niet meer maar wel een stuk goedkoper dan hier genoemde prijzen en ook goedkoper dan laarzen op maat laten maken. Verder zitten ze heerlijk. Zoals je ziet is het ook mogelijk om met een beperkter budget wedstrijdkleding te kopen. Ik zou zelf niet eens een jasje van 600 euro aan durven trekken...TS vroeg toch om betaalbare kleding?

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:42

Ik het petrie laarzen en een kentucky jasje, beide super kwaliteit, supermooi & superfijn Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:40

Susan; Je hebt inderdaad verschil in prijzen, maar ook zeker in kwaliteit en merken. Ik ken jouw merk niet, maar als ik bijv. een HH jasje naar eentje van Pikeur/PK/zoiets houd, dan zie je toch overduidelijk de verschillen. De duurdere jassen zijn simpelweg beter afgewerkt, hebben een mooie vorm erin zitten i.p.v. recht naar beneden, hebben fijnere stof. Natuurlijk betaal je ook een deel voor het merk, zeker Pikeur is daar erg goed in. Maar ik ben het niet met je eens dat je voor 40 euro net zo een mooi jasje kan kopen als die van >€100.
Dat een jasje van €40 aan jouw eisen voldoet, is daarentegen weer een heel ander verhaal.

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 23:22

Ik ben net terug van ej. Ze hadden wedstrijdjasjes niet in heel veel merken. IK kon alleen hary's horse (een heel lelijke), euro-star, anky en pikeur vinden. Ze hadden allemaal die lelijke fluweel kraag. Maar nu scheelde het toch best veel, dan maar met die kraag. Ik heb de pikeur epsom genomen. deze zat mooier als de diana die stond helemaal naar buiten. Heb meteen een wedstrijd shirt mee genomen, want die was ook in de aanbieding. Nou moet ik nog voor de laarzen, hier weet ik nog niet wat ik ga doen. dus alles hiervoor is nog welkom.

charissath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:24

Ik heb leren laarzen van Horze. Ze staan op deze website: www.posruitersport.nl. Zitten echt super lekker! Bij POS in Assendelft vandaan. Moesten wel besteld worden.