Ik mag niet starten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 13:17

Nou ja ik ga nu een startkaart aanvragen op een ander paard. Alleen jammer dat dat een sterrekijker is. Die mag ik een paar keer in de week bijrijden (mijn arme tijd). En dan maar hopen dat ik 2 winstpunten per keer haal, dan red ik het misschien nog voor volgend jaar, zucht.
Ach we zullen wel zien hoe het loopt.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:29

Wil je mijn paard huren Knipoog. Goed voor 4 wp per keer in de B...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:55

KingMarco, bij de buren worden tegenwoordig ook wedstrijden georganiseerd, hoorde ik vertellen. Dat helpt misschien weer een beetje??

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 14:30

Fitzroy, ik zou best willen, maar weet niet wat jij aan huur rekent.
En deze mag ik lenen. Ik ben namelijk al in bezit van een eigen paard en heb dus niet geld over.

Lovely, ik heb idd ook al gehoord dat ze mee bezig waren om te gaan organiseren, maar weet niet of ze nu al gehouden worden.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:18

Dit weekend al een wedstrijd bij de buren volgens mij? Op wie ga je nu starten?

Cootje is inderdaad een superbrave hengst.... ik zou me bvb een regeling kunnen voorstellen waarbij alleen op eigen terrein gestart zou mogen worden. Ikzelf rij liever met Irma haar hengst in de bak, dan een aantal van die merries die lekker hun kont naar mijn paard draaien als je buitenlangs draait en je dus fijn tussen het schot vastzetten.

Dat het al jaren zo geweest is vind ik een beetje achterhaald argument... stilstaan is in mij opinie nooit vooruitgang. Bovendien zie je steeds meer hengsten op de markt verschijnen zoals Andalusiers en dravers.

Ik kan me voorstellen dat Irma haar hengst niet meer wil laten castreren, aangezien Co niet echt op een ideale leeftijd voor castratie is. In dit geval mischien ook geen dekhengst materiaal, maar ik kan me heel goed voorstellen dat bvb een Andalusische hengst -wel- dekhengst materiaal is, maar nog nooit een proefje gelopen heeft.

Er zijn heel veel voor en tegen argumenten te verzinnen, maar het is wel jammer om te zien dat iedereen over een kam geschoren wordt. Ik herinner me nl. nog een nieuwjaarscarroussel met echt superveel paarden in de bak, waar King Marco gewoon tussendoor liep, zonder springen, aanvallen, gillen, brullen of wat dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:18

KingMarco, volgens mij al heel snel hoor, ik zou het even na moeten vragen, maar ik heb er al wel iets over gehoord.

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 15:28

Jamaar, maar ik heb zo snel geen startkaart. Maar wel leuk om te horen dat daar ook nu al wedstrijden worden gehouden. Hoe meer ik er kan rijden hoe sneller ik aan me punten zou kunnen komen en eindelijk op me eigen paardje kan gaan starten.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:50

KingMarco schreef:
Jamaar, maar ik heb zo snel geen startkaart. Maar wel leuk om te horen dat daar ook nu al wedstrijden worden gehouden. Hoe meer ik er kan rijden hoe sneller ik aan me punten zou kunnen komen en eindelijk op me eigen paardje kan gaan starten.

Ik moedig je aan hoor, ik ga zondag starten met mijn "leenpony" al heeft die op dit moment ook niet echt veel zin... maar ik moet wel... wil zo graag met mijn eigen paard starten....wish me luck Haha!

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 16:18

Bij deze vast veel sucses gewenst voor deze en komende wedstrijden. En dat je maar snel op je eigen, waarschijnlijk net zo'n gevaarlijke hengst als die van mij mag starten.