finn2003 schreef:ik zou persoonlijk wel een adres zoeken waar ze zoveel mogenlijk buiten kunnen staan. Die van ons komen helemaal niet binnen en hoeft van mij ook niet. het mooiste vind ik dat ze eigenlijk 24/7 buiten kunnen staan. Ten eerste is het veel gezonder en ten tweede is het veel beter qua beweging. Er zijn hier dan ook nooit geen veulens met ziektes of verkoudheden oid
Wij zijn vorige week nog bij de veulens geweest maar die vermaken zich prima buiten en het land ziet er ook nog prima uit. Bijvoeren qua kuil is nog niet eens nodig, zoveel gras staat er nog. Wel krijgen ze elke dag brok en appels of wortels
Daar zat ik dus ook al over te denken, lekker buiten spelen met leeftijdsgenootjes lijkt me ook beter dan de hele dag in een grote box staan en een beetje eten.
Ik ga zoiezo voor een opfok, totdat het tijd is hem/haar te beleren denk ik. Ik ben nog een beetje aan het rondkijken het is zoiezo pas over een paar jaar zover maar ik weet helemaal niks over dit onderwerp/prijzen vandaar.